WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

KTR 2012: triumf kampanii o autyzmie, Saatchi & Saatchi agencją roku

Mumio, Natanek, autyzm, Kondrat, Facebook - „złote” reklamy z KTR 2012 (wideo)

2012-04-26 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, które otrzymały złoto w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR. Wśród nagrodzonych są m.in. spoty ING z Kondratem, Plusa z Mumio i Tesco z Natankiem-Batmankiem oraz kampanie społeczne Fundacji Synapsis i PCK.

Kampania: Autyzm wprowadza w błąd
Agencja: PZL
Produkt/klient: Fundacja Synapsis
Nagrody w KTR 2012: Grand Prix, złoto w kategorii active advertisingu i active PR

Opis
Aby zwiększyć świadomość autyzmu, wykorzystano plotkę. W tajemnicy przeprowadzono akcję, w której aktor Bartek Topa odegrał osobę z autyzmem (w telewizji śniadaniowej oraz w miejscach publicznych). Media szumiały od domysłów na temat problemów aktora. Kiedy ujawniono prawdę, było już spore audytorium, które usłyszało o autyzmie.








Autorzy:
copywriter: Weronika Majchrzak, Tomek Goldbaum-Wlaziński
Fundacja Synapsis: Łukasz Kościuczuk, Olga Świeża, Joanna Grochowska
reżyser: Tomek Goldbaum- Wlaziński
aktor: Bartek Topa
operator: Jakub Giza
dom produkcyjny: Papaya Films, Chimney Pot
agencja mediowa: Maxus
 

Autor: tw

Wiecej informacji: KTR, Polski Konkurs Reklamy KTR

Fotoreportaże

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (471)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga