Mumio reklamuje „satysfakcję monitorowaną” w Plusie (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Plusa podkreślająca, że sieć dba o satysfakcję swoich klientów. Akcję, w której bierze udział kabaret Mumio, przygotowały firmy PZL i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Plusa skierowana jest przede wszystkim do obecnych klientów tej sieci. Akcja podkreśla, że Plus dąży do maksymalnego usatysfakcjonowania swoich stałych użytkowników. W reklamie we właściwy sobie, żartobliwy sposób pokazują to członkowie kabaretu Mumio.

Kampania od 2 maja obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasę (tytuły ogólnopolskie i lokalne), outdoor oraz niestandardowe eventy. Akcję przygotowały agencja reklamowa PZL (kreacja) oraz dom mediowy Media Direction OMD (zakup mediów).

Obecna reklama to pierwsza odsłona nowej kampanii Plusa. W kolejnych prezentowane będą oferty, dzięki którym poziom satysfakcji klientów tej sieci ma nie spadać wraz ze stażem w tej sieci. Za kolejne etapy akcji oprócz PZL i Media Direction OMD odpowiedzialne będą agencje reklamowe Young & Rubicam i 303.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"