Murdoch przestrzega Facebooka przed losem MySpace
Rupert Murdoch, magnat medialny i założyciel oraz prezes News Corp., uważa że Facebook może podzielić los innego serwisu społecznościowego - MySpace.

Rupert Murdoch
MySpace jeszcze kilka lat temu był jedną z najpopularniejszych stron internetowych na świecie. Firma Ruperta Murdocha kupiła ją w 2005 roku za 580 milionów dolarów, kiedy jeszcze rozwijała się w zawrotnym tempie. Ostatecznie jednak MySpace przegrał konkurencją z Facebookiem i Twitterem, znacząco tracąc na popularności i wartości. W 2011 roku News Corp. sprzedało serwis za jedyne 35 milionów dolarów.
Teraz Murdoch twierdzi, że Facebook może skończyć podobnie. Jego zdaniem maleje zaangażowania użytkowników w korzystanie serwisu, a to pierwszy krok do spadku popularności.
- Uważaj Facebooku! Czas spędzany w serwisie przez przeciętnego użytkownika wyraźnie spada. Taki był pierwszy zły znak dla badziewnego MySpace parę lat temu - napisał Rupert Murdoch na Twitterze.
Dołącz do dyskusji: Murdoch przestrzega Facebooka przed losem MySpace