SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego z pierwszą kampanią reklamową

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego. Spoty będą wyświetlane w metrze na dużych ekranach Infoscreen.

W 15-sekundowym spocie, będącym głównym elementem kampanii, muzeum zaprasza zwiedzających, oferując atrakcje multimedialne. Na miejscu czeka m.in. możliwość zwiedzania wystawy w okularach VR, dzięki którym można wcielić się na krótko w rolę słynnego polskiego agenta amerykańskiego wywiadu o pseudonimie „Jack Strong” (pod którym występował Ryszard Kukliński).

Spot, który będzie wyświetlany do końca października w metrze warszawskim na ekranach Infoscreen, został zrealizowany przez zespół Muzeum Generała Kuklińskiego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media People.

Izbę Pamięci Generała Kuklińskiego można zwiedzać bezpłatnie przez 5 dni w tygodniu - od środy do niedzieli. Placówka mieści się przy ulicy Kanonii 20/22 w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego z pierwszą kampanią reklamową

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Układ Warszawski
Czy ten generał to dawny zdrajca pułkownik Kukliński?
odpowiedź
User
bulibuli
muzeum / izba pamięci .... dla Kuklińskiego ...
bezpłatnie - czyli kto za to płaci ???
odpowiedź
User
Jan
Wejścia za darmo. Reklamy za co? A i pewnie jeszcze jest jakiś zarząd i dyrekcja, która tez bierze kasę.
odpowiedź