„Na krawędzi” wygrywa z konkurencją, ale traci widzów

Nowy serial kryminalny Polsatu „Na krawędzi” daje stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego i poprawia wyniki swojego pasma emisji względem ub.r. Jednak produkcja z odcinka na odcinek traci widzów.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków “Na krawędzi”, emitowanych w czwartki o 22.00 począwszy od 28 lutego br., wyniosła 1,89 mln widzów. Udział stacji w grupie 4+  uplasował się na poziomie 17,35 proc., zaś w grupie 16-49 wyniósł 16,39 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2 mln osób. Kolejne cieszyły się mniejszą popularnością. Trzeci odcinek śledziło już tylko 1,77 mln widzów.

Kryminalny serialu notuje wyższe wyniki niż Polsat osiągał rok temu paśmie po godz. 22.00. Wówczas bowiem oglądało go 1,74 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 15,94 proc. i 16,99 proc.

„Na krawędzi” daje też Polsatowi pozycje lidera rynku w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje wtedy TVN, który nadaje „Kuchenne rewolucje” i filmy fabularne, co daje mu 15,27 proc. Na kolejnych pozycjach plasują się: TVP1 (programy Elżbiety Jaworowicz, „Anatomia prawdy”; 11,69 proc.) i TVP2 („Dr House”, filmy; 6,80 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a Polsat jest drugi.

Główną bohaterką „Na krawędzi” jest Marta Sajno (w tej roli Urszula Grabowska), bizneswoman, która wraca z Kanady do Polski. Zakłada fundację dla ofiar gwałtu i postanawia się zemścić się na oprawcach z przeszłości.

grafika

Urszula Grabowska (Marta Sajno) / fot. Polsat

W serialu grają też m.in. Maria Niklińska, Marek Bukowski, Maja Hirsch i Przemysław Sadowski - wyreżyserował go Maciej Dutkiewicz, a producentem wykonawczym była firma Baltmedia.

Widownia „Na krawędzi” odcinek po odcinku

Oglądalność serialu na tle konkurencji

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style