Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków “Na krawędzi”, emitowanych w czwartki o 22.00 począwszy od 28 lutego br., wyniosła 1,89 mln widzów. Udział stacji w grupie 4+ uplasował się na poziomie 17,35 proc., zaś w grupie 16-49 wyniósł 16,39 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2 mln osób. Kolejne cieszyły się mniejszą popularnością. Trzeci odcinek śledziło już tylko 1,77 mln widzów.
Kryminalny serialu notuje wyższe wyniki niż Polsat osiągał rok temu paśmie po godz. 22.00. Wówczas bowiem oglądało go 1,74 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 15,94 proc. i 16,99 proc.
„Na krawędzi” daje też Polsatowi pozycje lidera rynku w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje wtedy TVN, który nadaje „Kuchenne rewolucje” i filmy fabularne, co daje mu 15,27 proc. Na kolejnych pozycjach plasują się: TVP1 (programy Elżbiety Jaworowicz, „Anatomia prawdy”; 11,69 proc.) i TVP2 („Dr House”, filmy; 6,80 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a Polsat jest drugi.

Główną bohaterką „Na krawędzi” jest Marta Sajno (w tej roli Urszula Grabowska), bizneswoman, która wraca z Kanady do Polski. Zakłada fundację dla ofiar gwałtu i postanawia się zemścić się na oprawcach z przeszłości.
Urszula Grabowska (Marta Sajno) / fot. Polsat

W serialu grają też m.in. Maria Niklińska, Marek Bukowski, Maja Hirsch i Przemysław Sadowski - wyreżyserował go Maciej Dutkiewicz, a producentem wykonawczym była firma Baltmedia.
Widownia „Na krawędzi” odcinek po odcinku
Oglądalność serialu na tle konkurencji











