Zdecydowaną większość (70 proc.) tweetów opublikowanych przez marki na Twitterze w okresie 3-9 listopada 2014 r. zawierała tylko tekst. 19 proc. stanowiły wpisy z linkami, 10 proc. - ze zdjęciami, a tylko 1 proc. - z klipami wideo.
Za to biorąc pod uwagę 10 proc. tweetów najbardziej angażujących użytkowników (poprzez komentarze czy udostępnianie), największy udział miały w nich wpisy ze zdjęciami (47 proc.). Kolejne były tutaj posty zawierające tylko tekst (28 proc.), linki (23 proc.) oraz wideo (2 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-pozwala-wyszukac-wpisy-z-ostatnich-8-lat ##
Analiza Socialbakers wykazała także, że im większą liczbę fanów ma marka na Twitterze, tym większe jest ich zaangażowanie w publikowane przez tę markę treści.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-175-mln-dolarow-straty-przychod-w-gore-o-114-proc-i-284-mln-uzytkownikow ##












