SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Na Wspólnej” straciło 440 tys. widzów. TVN przegrywa tylko z TVP2

Serial „Na Wspólnej” w jesiennym sezonie gromadzi średnio 2,13 mln widzów, o 440 tys. osób mniej niż jesienią ub.r. TVN w paśmie jego emisji przegrywa jedynie z TVP2, która wtedy pokazuje popularne „Barwy szczęścia”.

Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 29 sierpnia do 16 listopada 2016 roku wyniosła 2,13 mln osób. Przełożyło się na 13,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,60 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

Zdecydowanie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 1 listopada br. Przed telewizorami zgromadził on 2,57 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „Na Wspólnej”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-11-2016

20:18:35

20:54:12

2 572 244

14,95%

12-10-2016

20:16:29

20:50:47

2 412 416

14,94%

25-10-2016

20:15:02

20:49:22

2 377 190

14,50%

Widownia „Na Wspólnej” w porównaniu do niemal analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 440 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 31 sierpnia do 1 października ub.r.) telenowelę TVN średnio oglądało 2,57 mln widzów przy udziale na poziomie 16,72 proc. w 4+ i 17,72 proc. w 16-49.

TVN w czasie emisji „Na Wspólnej” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Zdecydowanym liderem w tym paśmie jest TVP2, która emituje wtedy gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”, co przekłada się na 22,25 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 9,46 proc. udziału), a czwarty jest Polsat (filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Świat według Kiepskich” i „Nasz nowy dom”; 9,23 proc. udziału).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 trzeci jest już jednak Polsat, który ma lepsze wyniki niż Jedynka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

3 532 642

22,25%

1 033 762

17,13%

1 767 409

19,47%

TVN - Na Wspólnej

2 131 899

13,43%

913 268

15,13%

1 325 744

14,60%

TVP1

1 501 185

9,46%

439 405

7,28%

776 961

8,56%

Polsat

1 464 881

9,23%

785 194

13,01%

1 028 420

11,33%

Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Dołącz do dyskusji: „Na Wspólnej” straciło 440 tys. widzów. TVN przegrywa tylko z TVP2

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lalo
Jakby nie było reklam,to serial gromadziłby ze 3-4 miliony widzów.
odpowiedź
User
kola
no właśnie bez reklamy było by najwięcej widzów
odpowiedź