SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Nagrody wiszą w powietrzu' w promocji Neste

Na stacjach benzynowych Neste ruszyła loteria promocyjna. Akcjęwspiera kampania reklamowa pod hasłem "Nagrody wiszą w powietrzu".

W ramach loterii startującej na stacjach benzynowych Nestekierowcy tankujący na nich paliwo mogą co tydzień wygrać Hyundaiai30 lub nawigację samochodową. Akcja ma nie tylko zwiększyćsprzedaż, lecz również budować lojalność do tej marki i wzmacniaćjej pozytywny wizerunek. Loterii towarzyszy kampania reklamowa podhasłem "Nagrody wiszą w powietrzu", która w stylistyce zgodnej zkomunikacją wizualną Neste podkreśla nagrody dostępne w tejakcji.

Neste

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim stacje Neste(plakaty, ulotki, naklejki na dystrybutory, akcje z udziałemhostess, ekspozycje samochodów Hyundai i30), a także radio(rozgłośnie ogólnopolskie), internet i branżowe mediamotoryzacyjne. Promocję i wspierającą ją kampanię przygotowała irealizuje agencja Pełka Creatives.

Dołącz do dyskusji: 'Nagrody wiszą w powietrzu' w promocji Neste

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl