WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Piotr Najsztub i Paweł Królikowski w TV4

„Naj” zmienia się w dwutygodnik; 6,6 mln zł na promocję

2012-07-16 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Dzisiaj na rynku pojawiło się odświeżone wydanie magazynu „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który zmieni się z miesięcznika w dwutygodnik i wróci do dawnego logo. Relaunch tytułu wspierać będzie kampania o wartości 6,6 mln zł.

„Naj” zmienia się w dwutygodnik; 6,6 mln zł na promocję

Jak zapowiada wydawca, „Naj” w ofercie Wydawnictwa Bauer (kupiło go od G+J w lutym br., więcej na ten temat), ma być uzupełnieniem dla dwutygodnika „Tina” w grupie młodszych czytelniczek. Odświeżone pismo zyska bardziej poradnikowy i praktyczny charakter.

W magazynie w porównaniu z innymi dwutygodnikami poradnikowymi będzie więcej stron o modzie, urodzie i psychologii, dietach i dobrej formie. Moda w „Naj” prezentowana ma być w trzech wariantach (moda trendy, gotowe zestawy i shopping). Obszerne będą także takie działy jak zdrowie, kuchnia i dom.

Odnowiony „Naj” wróci do dawnego logotypu - używanego przez pismo, gdy było ono tygodnikiem (do czerwca 2010 roku). Tytuł zyska nową makietę z żywymi kolorami i wieloma nowoczesnymi elementami graficznymi. Zmianie ulegnie jego format (z 210x280 mm na 225x285 mm), oprawa stanie się znów zeszytowa, magazyn drukowany będzie na lepszym papierze Norcote G 57 g/qm LWC, a na okładce zawsze będzie występował piąty kolor. Planowana objętość to pisma 76 stron (dotąd było to zwykle 88 strony).

Pierwszy numer dwutygodnika „Naj” ukaże się w nakładzie 500 tys. egzemplarzy i w promocyjnej cenie 1 złoty (dotąd miesięcznik „Naj Magazyn” kosztował 2,99 zł). Docelowo tytuł ma mieć najwyższą w segmencie cenę, ale wydawca nie podaje, ile ona będzie wynosić (będzie tylko jedna wersja pisma, bez dodatków). Celem Bauera jest osiągnięcie sprzedaży „Naj” na poziomie ok. 200 tys. egz. Z danych ZKDP wynika, że w okresie od stycznia do kwietnia br. średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Naj Magazyn” wyniosła 72 034 egz.

Kampania reklamowa wspierająca zmiany obejmie telewizję (TVP, Polsat, TVN), radio (RMF FM) i prasę (m.in. „Show”, „Tele Tydzień”, „To&Owo”, „Kurier TV”, „TV 14”, „Świat Seriali”, „Życie na Gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Takie jest Życie”). Za kreację odpowiada firma Happy Hours, media zakupił Mediaedge:CIA. Przewidywane wydatki na promocję do końca tego roku wynieść mają 6,6 mln zł.

Autor: pp

Wiecej informacji: Naj

503 Service Temporarily Unavailable

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej