„Naj” zmienia się w dwutygodnik; 6,6 mln zł na promocję

Dzisiaj na rynku pojawiło się odświeżone wydanie magazynu „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który zmieni się z miesięcznika w dwutygodnik i wróci do dawnego logo. Relaunch tytułu wspierać będzie kampania o wartości 6,6 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak zapowiada wydawca, „Naj” w ofercie Wydawnictwa Bauer (kupiło go od G+J w lutym br., więcej na ten temat), ma być uzupełnieniem dla dwutygodnika „Tina” w grupie młodszych czytelniczek. Odświeżone pismo zyska bardziej poradnikowy i praktyczny charakter.

W magazynie w porównaniu z innymi dwutygodnikami poradnikowymi będzie więcej stron o modzie, urodzie i psychologii, dietach i dobrej formie. Moda w „Naj” prezentowana ma być w trzech wariantach (moda trendy, gotowe zestawy i shopping). Obszerne będą także takie działy jak zdrowie, kuchnia i dom.

Odnowiony „Naj” wróci do dawnego logotypu - używanego przez pismo, gdy było ono tygodnikiem (do czerwca 2010 roku). Tytuł zyska nową makietę z żywymi kolorami i wieloma nowoczesnymi elementami graficznymi. Zmianie ulegnie jego format (z 210x280 mm na 225x285 mm), oprawa stanie się znów zeszytowa, magazyn drukowany będzie na lepszym papierze Norcote G 57 g/qm LWC, a na okładce zawsze będzie występował piąty kolor. Planowana objętość to pisma 76 stron (dotąd było to zwykle 88 strony).

Pierwszy numer dwutygodnika „Naj” ukaże się w nakładzie 500 tys. egzemplarzy i w promocyjnej cenie 1 złoty (dotąd miesięcznik „Naj Magazyn” kosztował 2,99 zł). Docelowo tytuł ma mieć najwyższą w segmencie cenę, ale wydawca nie podaje, ile ona będzie wynosić (będzie tylko jedna wersja pisma, bez dodatków). Celem Bauera jest osiągnięcie sprzedaży „Naj” na poziomie ok. 200 tys. egz. Z danych ZKDP wynika, że w okresie od stycznia do kwietnia br. średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Naj Magazyn” wyniosła 72 034 egz.

Kampania reklamowa wspierająca zmiany obejmie telewizję (TVP, Polsat, TVN), radio (RMF FM) i prasę (m.in. „Show”, „Tele Tydzień”, „To&Owo”, „Kurier TV”, „TV 14”, „Świat Seriali”, „Życie na Gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Takie jest Życie”). Za kreację odpowiada firma Happy Hours, media zakupił Mediaedge:CIA. Przewidywane wydatki na promocję do końca tego roku wynieść mają 6,6 mln zł.

grafika
pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski