Najgorszy w historii wynik Jedynki. TOK FM wyprzedziło Radio Maryja

W fali luty-kwiecień br. pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należała do RMF FM. Stacja ta jednak zanotowała największy spadek w zestawieniu. Najwięcej zyskała zaś Trójka - wynika z najnowszego raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od lutego do kwietnia 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,9 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,6 pkt. proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc., po wzroście o 0,2 pkt. proc.

Tym samym przewaga RMF FM nad Radiem ZET zmniejszyła się z 12,1 pkt. proc. do 11,3 pkt. proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 8,8 proc., po spadku o 0,5 pkt. proc. Jednocześnie jest to najniższy wynik tej stacji w historii prowadzenia badań słuchalności radia.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8 proc. Udział PR 3 poszedł do góry najbardziej w zestawieniu, bowiem o 0,7 pkt. proc.

Pierwszą piątkę zamyka z kolei VOX FM, którego udział w badanym okresie wyniósł 4,1 proc. (bez zmian).

Szóste miejsce zajęła rozgłośnia TOK FM, która po raz pierwszy w historii pod względem udziału wyprzedziła Radio Maryja. Jej średni wynik w fali luty-kwiecień br. wyniósł 1,8 proc., po wzroście o 0,6 pkt. proc.

Na siódmą pozycję spadło Radio Maryja - spadek udziału o 0,1 pkt. proc. do 1,7 proc.

 

Dane za ostatni rok:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta