Najlepsze kanały tematyczne: TVN 24 przed Disneyem

Kanał TVN 24 był w 2011 roku najchętniej oglądaną stacją tematyczną. W czołówce niewiele zmian: z dziesiątki wypadła Viva Polska, wszedł do niej Polsat Sport a najwyżej zadebiutował Disney Junior. Zestawienie top 40 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przez Atmedia zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl, liderująca zestawieniu stacja TVN 24 miała w ub.r. udział na poziomie 2,58 proc., czyli o 10,6 mniejszy niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu utrzymał się Disney Channel, notując spadek udziału o 6,4 proc. do 0,91 proc. Podium zamyka Cartoon Network z wynikiem w 2011 roku na poziomie 0,89 proc. (wzrost o 4,7 proc.).

Na czwartym miejscu pozostał bez zmian Disney XD, na kolejnych po awansie o jedno oczko znalazły się Polsat News i AXN, a z piątego na siódme spadł Discovery. Na plusie rok zakończył Eurosport, a na minusie dziecięcy Minimini+.

Dziesiątkę zamyka Polsat Sport, który po wzroście o 14,1 proc. awansował z miejsca 11., zaś z top 10 wypadła Viva Polska. Znalazła się ona na pozycji 13. po spadku o 18,2 proc.

Najwyżej w zestawieniu stacji tematycznych zadebiutował kanał Disney Junior, który z udziałem na poziomie 0,41 proc. znalazł się na miejscu 16.  Kanał ten był monitorowany od kwietnia ub.r.

W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych liderem była - tak jak w 4+ - stacja TVN 24 z wynikiem na poziomie 1,79 proc. (spadek o 13,2 proc.). Na drugie miejsce z czwartego awansował kanał Discovery, którego udział spadł jednak o 0,9 proc. do 0,97 proc. Na trzecią pozycję z drugiej spadła Viva Polska - jej udział zmalał najbardziej z tych trzech stacji, bo o 13,9 proc. i wyniósł 0,93 proc. 

Uwaga! Prezentowane wartości udziałów dla kanałów Disney Junior i Polo TV za 2011 rok -zgodnie z regułami statystyki  - są średnimi dla całego roku, w tym za okresy, gdy te kanały nie były w monitoringu Nielsen Audience Measurement. Disney Junior znajduje się w nim od kwietnia ub.r., a Polo TV od września ub.r.

Udział Disney Junior w okresie od kwietnia do grudnia ub.r. wyniósł w grupie 4+ 0,5 proc., a w 16-49 - 0,54 proc.. Natomiast udział Polo TV w okresie od września do grudnia ub.r. to odpowiednio 0,3 proc. i 0,5 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski