Najniższa w historii oglądalność „Mam talent!”, 69 mln zł z reklam

Piąta odsłona „Mam talent!” miała najniższą oglądalność w historii show w TVN. Format nadal zapewniał jednak stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność piątej edycji „Mam talent!” (emitowanej w okresie od 1 września do 24 listopada br.) wyniosła 3,98 mln osób, co dało TVN 27,07 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 31,29 proc. w grupie  komercyjnej 16-49. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Telewizja TVN w czasie emisji „Mam talent!” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Na drugiej pozycji uplasowała się TVP1, nadająca w tym czasie prognozę pogody, „Komisarza Alexa 2” oraz filmy fabularne (17,74 proc.). Trzecia była TVP2 (12,59 proc.; „Bitwa na głosy” i programy rozrywkowe), a czwarty - Polsat (11,35 proc.; filmy fabularne). Wpływy reklamowe z odcinków piątej osłony widowiska wyniosły 69,4 mln zł. Poprzednia odsłona show zarobiła o 6,4 mln zł więcej (dane cennikowe netto, bez rabatów). „Mam talent” cieszy się dużym zainteresowaniem online na tvnplayer.pl oraz mamtalent.tvn.pl. Z danych własnych TVN wynika, że każdy odcinek w ten sposób oglądało średnio 144 tys. widzów. Zwycięzcą piątej serii programu został duet - Delfina i Bartek.

grafika

Fot. Cezary Piwowarski/TVN

Piąta odsłona sztandarowego show TVN miała najniższe wyniki oglądalności w historii emisji programu. Największym zainteresowaniem cieszyła się druga edycja „Mam talent!” emitowana jesienią 2009 roku, którą oglądało 5,39 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 34,63 proc. i 40,37 proc. udziałów. Natomiast emitowaną rok temu czwartą odsłonę formatu śledziło 4,26 mln osób, przy udziałach odpowiednio wynoszących 29,30 proc. oraz 32,76 proc. (więcej na ten temat). Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności formatu i za rok możliwa jest emisja szóstej serii.

Oglądalność konkurencji w paśmie emisji „Mam talent!”

Oglądalność programu sezon po sezonie

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana