SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Najniższa w historii oglądalność „Mam talent!”, 69 mln zł z reklam

Piąta odsłona „Mam talent!” miała najniższą oglądalność w historii show w TVN. Format nadal zapewniał jednak stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Najniższa w historii oglądalność „Mam talent!”, 69 mln zł z reklam

Średnia oglądalność piątej edycji „Mam talent!” (emitowanej w okresie od 1 września do 24 listopada br.) wyniosła 3,98 mln osób, co dało TVN 27,07 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 31,29 proc. w grupie  komercyjnej 16-49. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Telewizja TVN w czasie emisji „Mam talent!” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Na drugiej pozycji uplasowała się TVP1, nadająca w tym czasie prognozę pogody, „Komisarza Alexa 2” oraz filmy fabularne (17,74 proc.). Trzecia była TVP2 (12,59 proc.; „Bitwa na głosy” i programy rozrywkowe), a czwarty - Polsat (11,35 proc.; filmy fabularne).

Wpływy reklamowe z odcinków piątej osłony widowiska wyniosły 69,4 mln zł. Poprzednia odsłona show zarobiła o 6,4 mln zł więcej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Mam talent” cieszy się dużym zainteresowaniem online na tvnplayer.pl oraz mamtalent.tvn.pl. Z danych własnych TVN wynika, że każdy odcinek w ten sposób oglądało średnio 144 tys. widzów.

Zwycięzcą piątej serii programu został duet - Delfina i Bartek.


Fot. Cezary Piwowarski/TVN

Piąta odsłona sztandarowego show TVN miała najniższe wyniki oglądalności w historii emisji programu. Największym zainteresowaniem cieszyła się druga edycja „Mam talent!” emitowana jesienią 2009 roku, którą oglądało 5,39 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 34,63 proc. i 40,37 proc. udziałów. Natomiast emitowaną rok temu czwartą odsłonę formatu śledziło 4,26 mln osób, przy udziałach odpowiednio wynoszących 29,30 proc. oraz 32,76 proc. (więcej na ten temat).

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności formatu i za rok możliwa jest emisja szóstej serii.


Oglądalność konkurencji w paśmie emisji „Mam talent!”

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN-Mam talent! 3978289 27,07% 31,29%
TVP1 2607668 17,74% 13,01%
TVP2 1850859 12,59% 10,97%
Polsat 1667759 11,35% 13,82%


Oglądalność programu sezon po sezonie

 WIRTUALNEMEDIA.PL Wszyscy 4+ 16-49
Sezon Okres AMR SHR % SHR %
I Jesień 2008 4 750 166 32,14% 37,74%
II Jesień 2009 5 394 771 34,63% 40,37%
III Jesień 2010 5 276 001 34,96% 40,72%
IV Jesień 2011 4 261 903 29,30% 32,76%
V Jesień 2012 3 978 289 27,07% 31,29%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najniższa w historii oglądalność „Mam talent!”, 69 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Q
Totalna porażka. W TVN na poziomie została już tylko prognoza pogody :-(
0 0
odpowiedź
User
:P
@Donald - dziekujemy za glebokie przemyslenia. A teraz wracaj na Onet i do szkoly.
0 0
odpowiedź
User
Donald amber Bąk
To w twojej szkole jest Onet?
0 0
odpowiedź
User
wasyl
bez wojewódzkiego to kolejny talent show. on robił z mt program rozrywkowy.powinien wrocić!!!
0 0
odpowiedź
User
Donald amber Bąk
Wojewódzki to tuman i dobrze, że go nie ma w MT
0 0
odpowiedź
User
jakie to obrzydliwe
Boze..tylu idiotow daje soba manipulowac tym tepakom szefom, jurorom, prowadzacym...jakiez to zalosne panie holownia..podobno jest pan intelektualista wierzacym...ale dla kasy mozna wszystko ..co ??? ......
0 0
odpowiedź
User
k
Rok temu oglądałem, dwa lata temu oglądałem, wcześniej też oglądałem. Teraz nie widziałem ani jednego odcinka. Ile można Mam Talent oglądać?
0 0
odpowiedź
User
znawca
69,4 mln z reklam a główna nagroda 300 tysięcy...żenada!
0 0
odpowiedź
User
cpunka
Kozyra to nikt. Maja Sablewska 2 ... Kuba wracaj !!!!!
0 0
odpowiedź
User
O Mam Talent
Program rozrywkowy o charakterze konkursu emitowany przez TVN, opierający się na licencji brytyjskiego formatu Got Talent. Jego celem jest wyłonienie zwycięzcy spośród osób prezentujących swoje możliwości artystyczne.
25 marca 2012 roku na antenie TVN ukazał się spot o castingach do 5 edycji, której emisja rozpoczęła się we 1 września 2012 roku o godzinie 20:00.
Najwyżej oceniony talent otrzymuje nagrodę w wysokości 300 000 zł, a w I edycji 100 000 euro. O innych nagrodach decyduje producent.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing