WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Agora zamyka Epic Makers. "Nie realizowała wyznaczonych celów finansowych”

Samsung, Clash Royale, Oreo, Dior, Budweiser, Kia i Adidas z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2017 roku (TOP 10)

2017-12-07 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Samsung, Dior, Adidas, Kia, Budweiser i jeszcze kilka innych marek przygotowało w 2017 roku reklamy, które osiągnęły w br. na YouTube największą popularność. Dwa spoty - Samsunga i „Clash Royale” - zanotowały po ponad 100 mln odtworzeń.

Samsung, Clash Royale, Oreo, Dior, Budweiser, Kia i Adidas z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2017 roku (TOP 10)

Poniżej prezentujemy zestawienie najczęściej wyświetlanych na YouTube reklam w 2017 roku na całym świecie.

Do rankingu zakwalifikowano te spoty, które były oznaczone w serwisie jako reklama (musiały mieć płatne wyświetlenia). Algorytm uwzględnia płatne wyświetlenia, tzw. wyświetlenia organiczne oraz uwagę i zaangażowanie widzów.

1. „We'll take care of you, wherever you are”
Samsung India Service
Agencja: Cheil India
Liczba odtworzeń: 150,3 mln


2.    „The Last Second”
Clash Royale/Supercell
Agencja: Barton F Graf
Liczba odtworzeń: 110,7 mln


3.    „Ping Pong Trick Shots 3”
Dude Perfect/ sponsorowane przez Oreo
Liczba odtworzeń: 90,6 mln wyświetleń


4.    „Miss Dior - The new Eau de Perfum”
Dior
Liczba odtworzeń: 43 mln


5.    „Born The Hard Way”
Budweiser
Agencja: Anomaly
Liczba odtworzeń: 28,5 mln


6.    „Hero's Journey” (z Melissa McCarthy)
Kia
Agencja: David&Goliath
Liczba odtworzeń: 25,9 mln


7.    „Original is never finished”
Adidas Original
Liczba odtworzeń: 25,4 mln


8.    „The Rock x Siri Dominate The Day”
Apple - iPhone 7
Liczba odtworzeń: 25,3 mln


9.    „Circles”
Levi's
Liczba odtworzeń: 22,3 mln


10.    „Cleaner of your dreams”
Mr. Clean
Agencja: Leo Burnett Toronto
Liczba odtworzeń: 17,6 mln

Autor: bg

Wiecej informacji: reklamy na YouTube, YouTube, Samsung, Clash Royale, Oreo, Dior, Budweiser, Kia, Adidas

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia