Samsung, Clash Royale, Oreo, Dior, Budweiser, Kia i Adidas z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2017 roku (TOP 10)

Samsung, Dior, Adidas, Kia, Budweiser i jeszcze kilka innych marek przygotowało w 2017 roku reklamy, które osiągnęły w br. na YouTube największą popularność. Dwa spoty - Samsunga i „Clash Royale” - zanotowały po ponad 100 mln odtworzeń.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Poniżej prezentujemy zestawienie najczęściej wyświetlanych na YouTube reklam w 2017 roku na całym świecie.

Do rankingu zakwalifikowano te spoty, które były oznaczone w serwisie jako reklama (musiały mieć płatne wyświetlenia). Algorytm uwzględnia płatne wyświetlenia, tzw. wyświetlenia organiczne oraz uwagę i zaangażowanie widzów.

1. „We'll take care of you, wherever you are”Samsung India ServiceAgencja: Cheil IndiaLiczba odtworzeń: 150,3 mln

2.    „The Last Second”Clash Royale/SupercellAgencja: Barton F GrafLiczba odtworzeń: 110,7 mln

3.    „Ping Pong Trick Shots 3”Dude Perfect/ sponsorowane przez OreoLiczba odtworzeń: 90,6 mln wyświetleń

4.    „Miss Dior - The new Eau de Perfum”DiorLiczba odtworzeń: 43 mln

5.    „Born The Hard Way”BudweiserAgencja: AnomalyLiczba odtworzeń: 28,5 mln

6.    „Hero's Journey” (z Melissa McCarthy)KiaAgencja: David&GoliathLiczba odtworzeń: 25,9 mln

7.    „Original is never finished”Adidas OriginalLiczba odtworzeń: 25,4 mln

8.    „The Rock x Siri Dominate The Day”Apple - iPhone 7Liczba odtworzeń: 25,3 mln

9.    „Circles”Levi'sLiczba odtworzeń: 22,3 mln

10.    „Cleaner of your dreams”Mr. CleanAgencja: Leo Burnett TorontoLiczba odtworzeń: 17,6 mln

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska