Biznes, finanse, prawo
Strony Grupy Wirtualna Polska po wchłonięciu Grupy Money.pl zyskały w ciągu miesiąca 1,67 mln użytkowników i 40 mln odsłon krajowych, powiększając przewagę nad Grupą Onet - RASP, która zanotowała podobne wyniki jak miesiąc i rok wcześniej.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 581,2 tys. użytkowników, którzy wykonali 3,1 mln odsłon.
Informacje i publicystyka
Strony Onetu i RASP zyskały w skali roku 288,4 tys. użytkowników i 30,5 mln odsłon krajowych, a witryny Polskapresse i Mediów Regionalnych przy 159,3 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej miały 49 mln odsłon więcej.
Serwisy Grupy Wirtualna Polska w skali miesiąca (rok wcześniej strony Wirtualnej Polski i Grupy o2 były jeszcze klasyfikowane osobno) straciły 78,6 tys. użytkowników, zyskując 13,7 mln odsłon krajowych.

Kultura i rozrywka
YouTube w skali miesiąca zyskał 204,8 tys. polskich użytkowników, a w skali roku - 1,49 mln.
Strony Onetu i RASP zanotowały o 649,1 tys. użytkowników i 20,7 mln odsłon krajowych więcej niż rok wcześniej, a witryny Grupy WP - 414,2 tys. użytkowników i 31,2 mln odsłon mniej niż miesiąc wcześniej.
Na kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych
Motoryzacja
Strony Allegro i GG zanotowały o 155,4 tys. użytkowników mniej i 44,2 mln odsłon krajowych więcej niż rok wcześniej, a witryny Onetu i RASP - 367,8 tys. użytkowników mniej i 376 tys. odsłon więcej.
Serwisy Grupy WP w skali roku zyskały 171,5 tys. użytkowników i 8,4 mln odsłon krajowych.
Budownictwo i nieruchomości
Strony Allegro i GG zyskały w skali roku 507,8 tys. użytkowników i 21,2 mln odsłon krajowych, strony ZPR Media - 415,1 tys. użytkowników i 4,6 mln odsłon, a serwisy Polskapresse i Mediów Regionalnych przy 125,3 tys. użytkowników mniej miały o 12,9 mln odsłon krajowych więcej niż przed rokiem.

Edukacja
Wikipedia zanotowała o 49,7 tys. polskich użytkowników mniej niż w grudniu 2013 roku, strony Google - o 252,5 tys. więcej, Zadane.pl - o 992,8 tys. więcej, a strony Sciaga.pl - o 208,3 tys. mniej.
Erotyka
Redtube.com zyskał w skali roku 714,4 tys. polskich użytkowników, a Pornhub.com - 56,2 tys., natomiast Xhamster.com stracił 286,8 tys.
Sport
Strony Onetu i RASP zanotowały o 226,3 tys. użytkowników i 31,7 mln odsłon krajowych więcej niż rok wcześniej, a serwisy Grupy WP - o 135,3 tys. użytkowników i 4,5 mln odsłon mniej niż miesiąc wcześniej.
Witryny Grupy Gazeta.pl przy 285,4 tys. użytkowników mniej zanotowała o 6,5 mln odsłon krajowych więcej niż w grudniu 2013 roku.
E-commerce
Strony Allegro i GG straciły w skali roku 787,2 tys. użytkowników i 390 mln odsłon krajowych, co wynika m.in. z wydzielenia z tego węzła stron Grupy Ceneo.pl, które w grudniu ub.r. zanotowały 6,78 mln użytkowników i 97,1 mln odsłon.

Euro.com.pl straciło w skali roku 42,6 tys. użytkowników, a witryny Empiku zyskały 285,9 tys. Dzięki przejęciu porównywarki Skąpiec.pl na czwartym miejscu pojawiła się Grupa Onet - RASP.
Styl życia
Strony Grupy WP zanotowały o 235,2 tys. użytkowników i 15,3 mln odsłon krajowych więcej niż miesiąc wcześniej. Natomiast serwisy Onetu i RASP zyskały w skali roku 1,01 mln użytkowników i 19,6 mln odsłon krajowych, a witryny Grupy Interia.pl - 1,69 mln użytkowników i 72,9 mln odsłon.
Turystyka
Strony Onetu i RASP miały o 278,2 tys. użytkowników i 161,5 tys. odsłon krajowych więcej niż przed rokiem, a Rozklad-pkp.pl - o 148,8 tys. użytkowników więcej. Serwisy Grupy WP w skali miesiąca straciły 115,5 tys. użytkowników i 2,3 mln odsłon krajowych.
Firmowe
Serwisy Microsoftu zyskały w skali roku 50,3 tys. polskich użytkowników, Adobe.com - 1,51 mln. Witryna Orange.pl przed rokiem była jeszcze włączona do Grupy Wirtualna Polska, a w skali miesiąca 118,4 tys. użytkowników.

Nowe technologie
Grupa Wirtualna Polska po włączeniu do niej stron Grupy Dobreprogramy.pl wskoczyła na pierwsze miejsce, wyprzedzając witryny Onetu i RASP o 17 tys. użytkowników, przy czym mając 14,8 mln odsłon krajowych mniej.
Strony Grupy Interia.pl zanotowały podobne wyniki jak przed rokiem, natomiast Elektroda.pl straciła 579,2 tys. użytkowników.
Praca
Goldenline.pl zanotowało o 189,6 tys. użytkowników więcej niż rok wcześniej, strony Grupy Pracuj - o 80,5 tys. użytkowników mniej i 50 tys. odsłon krajowych więcej, a LinkedIn.com - o 88,3 tys. użytkowników więcej.
Społeczności
Facebook w skali miesiąca zanotował minimalny spadek (o 6,1 tys. użytkowników), za to w skali roku - wzrost o 1,46 mln. Strony Google miały o 13,1 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej.
Serwisy Grupy Gazeta.pl straciły w skali roku 1,06 mln użytkowników i 20,9 mln odsłon krajowych, a strony Onetu i RASP - 1,72 mln użytkowników i 885,1 tys. odsłon.

Komunikacja
Strony Grupy WP zanotowały 7,2 tys. użytkowników mniej i 36,2 mln odsłon krajowych więcej niż miesiąc wcześniej.
Witryny Google zyskały w skali roku 492,6 tys. użytkowników, a strony Onetu i RASP straciły 201,8 tys. użytkowników, zyskując (po przejściu na nową definicję odsłony) 427 mln odsłon krajowych.
Mapy i lokalizatory
Strony Google zyskały w skali roku 1,06 mln polskich użytkowników, Zumi.pl przy 503,5 tys. użytkowników mniej miało o 6,7 mln odsłon krajowych więcej, a strony Targeo.pl zyskały 206,7 tys. użytkowników.
Hosting
Republika.pl zanotowała spadek w skali roku o 314,5 tys. użytkowników i 1,03 mln odsłon krajowych, CBA.pl - wzrost o 213,8 tys. użytkowników, a strony Google - wzrost o 348,4 tys.
Publiczne
Strony policji odwiedziło 26,6 tys. użytkowników więcej niż rok wcześniej, ZUS.pl - 16 tys. więcej, a Sejm.gov.pl - 10,7 tys. więcej.

Wyszukiwarki i katalogi
Serwisy Google zyskały w skali roku 1,41 mln polskich użytkowników, a Ask.com stracił 1,02 mln. Strony Panoramy Firm przy 335,5 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej zanotowały o 1,2 mln odsłon krajowych więcej, natomiast MSN przed rokiem był jeszcze włączony do Grupy Gazeta.pl.











