Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu z tej kategorii miały minimalnie mniej użytkowników niż miesiąc wcześniej, za to sporo więcej - o prawie 9 mln - odsłon. Serwisy Money.pl zanotowały minimalny spadek odwiedzalności, a strony WP i Orange - nieznaczny wzrost. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło ponad 435 tys. użytkowników, wykonując prawie 2,5 mln odsłon.
Informacje i publicystyka
Witryny informacyjne Onetu zanotowały ponad 200 tys. użytkowników i 15 mln odsłon mniej niż w październiku. Minimalnie spadła też odwiedzalność stron Gazeta.pl, za to wzrosła - serwisów WP i Orange.
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło 665 tys. polskich użytkowników więcej niż w październiku. Strony WP i Orange z tej kategorii zyskały ponad 300 tys real i users, dzięki czemu awansowały z pierwszego na trzecie miejsce.

Motoryzacja
Serwisy motoryzacyjne Allegro straciły w skali miesiąca ponad 200 tys. użytkowników i prawie 30 mln odsłon. Strony Onetu z tej kategorii zanotowały podobne wyniki jak miesiąc wcześniej, a witryny WP i Orange osiągnęły nieznaczny wzrost.
Budownictwo i nieruchomości
Strony Gazeta.pl z tej kategorii odwiedziło ponad 250 tys. użytkowników mniej, którzy jednak wykonali minimalnie większą liczbę odsłon niż miesiąc wcześniej. Serwisy Muratora i Allegro zanotowały podobne wyniki jak w październiku.
Edukacja
Strony Wikipedii miały nieznacznie więcej polskich użytkowników niż przed miesiącem, za to witryny edukacyjne Google - nieco mniej. Za to serwisy Gazeta.pl z tej kategorii zyskały prawie 400 tys. real users i 10 mln odsłon.
Erotyka
Livejasmin.com zyskał w skali miesiąca prawie 250 tys. polskich użytkowników, a Redtube.com - ok. 80 tys.

Sport
Spore wzrosty w czołówce tej kategorii: strony WP i Orange zyskały prawie 300 tys. real users, serwisy Onetu - ponad 300 tys., a witryny Gazeta.pl - prawie 450 tys. Wszystkie zanotowały też znacznie więcej odwiedzin.
E-commerce
Strony e-commerce’owe Allegro miały 70 tys. real users i 70 mln odsłon więcej niż w pażdzierniku. Groupon zanotował podobne wyniki, a Nokaut.pl zyskał ponad 150 tys. użytkowników.
Styl życia
Strony life-style’owe Onetu zanotowały ponad 250 tys. użytkowników i 12 mln odsłon mniej niż w październiku. Za to serwisy o2.pl, WP i Orange oraz Gazeta.pl osiągnęły spore wzrosty odwiedzialności.
Turystyka
Witryny turystyczne Onetu straciły w skali miesiąca prawie 300 tys. real users i ponad 4 mln odsłon, za to strony WP i Orange zyskały ok. 110 tys. RU i 3,5 mln odsłon, dzięki czemu przesunęły się o miejsce w górę.

Firmowe
W czołówce większość serwisów zanotowała spadki odwiedzalności, z wyjątkiem stron Mozilli, które zyskały ponad 350 tys. polskich użytkowników, dzięki czemu przesunęły się o dwa miejsca w górę.
Nowe technologie
Strony Interii z tej kategorii straciły w skali miesiąca prawie 300 tys. real users, za to zyskały ponad 2,5 mln odsłon. Natomiast dobreprogramy.pl odwiedziło ok. 250 tys. użytkowników więcej, którzy wykonali 3 mln odsłon więcej.
Praca
Strony Pracuj zanotowały 50 tys. użytkowników i 6 mln odsłon mniej niż w październiku, za to serwisy WP i Orange z tej kategorii zyskały 45 tys. real users i 2 mln odsłon.
Społeczności
Wzrosły zasięgi obu liderów tej kategorii: Facebooka o 540 tys. real users, a NK.pl - o 180 tys. Serwisy społecznościowe Onetu zyskały natomiast prawie 650 tys. użytkowników i 17 mln odsłon.

Mapy i lokalizatory
Strony Google z tej kategorii straciły w skali miesiąca ponad 200 tys. użytkowników, a Zumi.pl - ponad 250 tys. Natomiast serwisy Targeo.pl zanotowały podobne wyniki jak w październiku.
Hosting
Home.pl odwiedziło prawie 200 tys. użytkowników mniej niż w październiku. Za to kolejne strony z tej kategorii zanotowały nieznaczne wzrosty swoich zasięgów.
Publiczne
Europa.eu miała prawie 300 tys. użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej, a policja.pl - ponad 100 tys. więcej.
Wyszukiwarki i katalogi
Strony Google z tej kategorii zanotowały minimalny wzrost zasięgu, natomiast Ask.com zyskał ponad 400 tys. polskich użytkowników.











