Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu z tej kategorii zanotowały prawie 200 tys. użytkowników mniej niż w styczniu, natomiast serwisy Inforu straciły ponad 200 tys. real users i spadły o jedno miejsce. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 460 tys. użytkowników, wykonując ok. 2,9 mln odsłon.
Informacje, publicystyka, media
Zmiana lidera tej kategorii: serwisy WP, które straciły w porównaniu ze styczniem ponad 100 tys. użytkowników, wyprzedziły strony Onetu, które odwiedziło 300 tys. real users mniej.
Kultura, rozrywka
YouTube zanotował ponad 100 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej. Natomiast witryny o2.pl odwiedziło ponad 350 tys. real users mniej.
Motoryzacja
Trzy czołowe serwisy z tej kategorii zanotowały w skali miesiąca nieznaczne zmiany wyników odwiedzalności. Natomiast witryny Interii straciły ponad 100 tys. użytkowników.

Budownictwo i nieruchomości
Witryny Gazeta.pl odwiedziło ponad 400 tys. użytkowników więcej niż w styczniu. Strony Muratora zyskały ponad 100 tys. real users, a otodom.pl straciło ich ponad 100 tys.
Edukacja
Strony Wikipedii zanotowały prawie 400 tys. polskich użytkowników mniej niż w styczniu, a witryny Google – ok. 600 tys. Również wśród kolejnych serwisów przeważają spadki odwiedzalności.
Erotyka
Redtube.com zyskał w skali miesiąca ponad 100 tys. polskich użytkowników, natomiast sexnk.net – prawie 100 tys.
Sport
Trzy czołowe serwisy zanotowały spore wzrosty liczby real users: Onet.pl – prawie 400 tys., WP – prawie 200 tys., a Gazeta.pl – ponad 300 tys. Za to witryny Interii odwiedziło prawie 200 tys. użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej.
E-commerce
Serwisy Allegro zanotowały podobną liczbę użytkowników jak w styczniu. Natomiast Groupon.pl odwiedziło ok. 250 tys. real users mniej.

Styl życia
Witryny WP straciły w skali miesiąca ponad 150 tys. użytkowników, a strony Gazeta.pl – ponad 100 tys. Z kolei serwisy Onetu i o2.pl zanotowały podobne wyniki jak w styczniu.
Turystyka
Serwisy Onetu odwiedziło prawie 400 tys. real users mniej niż miesiąc wcześniej. Za to rozklad-pkp.pl zyskał prawie 150 tys. użytkowników, a witryny WP – prawie 100 tys.
Firmowe
Strony Microsoftu i Mozilli straciły w skali miesiąca po ok. 400 tys. polskich użytkowników. Natomiast witryny Orange zyskały prawie 400 tys. real users.
Nowe technologie
Spore spadki w czołówce – każdy z czterech najpopularniejszych serwisów odwiedziło po ok. 200-300 tys. użytkowników mniej niż w styczniu.
Praca
Serwisy WP straciły ponad 300 tys. użytkowników i spadły z drugiego na trzecie miejsce.
Społeczności
NK.pl odwiedziło prawie 300 tys. użytkowników mniej niż w styczniu, a Facebooka – ok. 150 tys. więcej. Oba serwisy pod względem zasięgu dzielą 2 mln real users.

Mapy i lokalizatory
Witryny Google z tej kategorii odwiedziło prawie 150 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej. Strony Onetu i targeo.pl zanotowały natomiast podobne wyniki.
Hosting
Ze stron hostingowych Interii i home.pl skorzystało po ok. 250 tys. real users mniej niż w styczniu.
Publiczne
Pajacyk.pl zanotował podobną odwiedzalność jak w styczniu, natomiast na zus.pl weszło 200 tys. użytkowników więcej.
Wyszukiwarki i katalogi
Strony Google z tej kategorii zyskały w skali miesiąca 300 tys. polskich real users. Natomiast witryny pkt.pl straciły ponad 400 tys. użytkowników, przez co przesunęły się o jedno miejsce w dół.











