Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2015 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce i informacje?

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Biznes, finanse, prawo

Strony Grupy Wirtualna Polska z tej kategorii zanotowały o 438,1 tys. użytkowników i 27,9 mln odsłon krajowych mniej niż miesiąc wcześniej (przed rokiem serwisy Wirtualnej Polski, Grupy o2  i Grupy Money.pl były jeszcze klasyfikowane osobno).

Witryny Grupy Onet - RASP w skali roku zyskały 77,5 tys. użytkowników i 5,3 mln odsłon krajowych, a serwisy Grupy Gazetaprawna.pl - 435,4 tys. użytkowników i 4,6 mln odsłon.

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 583,4 tys. użytkowników, którzy wykonali 3,46 mln odsłon krajowych.

Informacje i publicystyka

Strony Onetu i RASP zanotowały o 340,4 tys. użytkowników więcej i 7,6 mln odsłon krajowych mniej niż rok wcześniej, natomiast strony Grupy Polskapresse - Media Regionalne - 188,3 tys. użytkowników mniej i 5,1 mln odsłon więcej.

Serwisy Grupy Wirtualna Polska straciły w skali miesiąca 535 tys. użytkowników i 31,5 mln odsłon krajowych.

Kultura i rozrywka

YouTube zanotował o 1,19 mln użytkowników więcej niż w lutym ub.r., a strony Onetu i RASP z tej kategorii - 669,1 tys. użytkowników i 29,4 mln odsłon krajowych więcej.

Serwisy Grupy Wirtualna Polska straciły w skali miesiąca 598 tys. użytkowników i 44,4 mln odsłon krajowych, a Filmweb w skali roku zyskały 988,8 tys. użytkowników i 17,2 mln.

Na kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych

Motoryzacja

Strony Allegro i GG odwiedziło o 176,6 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, którzy wykonali o 61,3 mln odsłon krajowych więcej, a strony Onetu i RASP zyskały 51,8 tys. użytkowników i 10,9 mln odsłon.

Witryny Grupy Wirtualna Polska przy 35,1 tys. użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej miała o 6,4 mln odsłon krajowych mniej.

 

Budownictwo i nieruchomości

Witryny Allegro i GG z tej kategorii zyskały w skali roku 560,2 tys. użytkowników i 23,1 mln odsłon krajowych, a strony ZPR Media - 522,3 tys. użytkowników i 5,9 mln odsłon. Natomiast strony Grupy Polskapresse - Media Regionalne przy 30,9 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej miały o 18,3 mln odsłon krajowych więcej.

 

Edukacja

Wikipedię odwiedziło o 29,1 tys. użytkowników mniej niż w lutym ub.r., a strony Google z tej kategorii - o 508,5 tys. mniej. Zadane.pl zyskało w skali roku 466,4 tys. użytkowników, a serwisy Onetu i RASP - 965,6 tys. użytkowników i 5,6 mln odsłon krajowych.

Erotyka

Redtube.com odwiedziło o 581,5 tys. polskich internautów więcej niż rok wcześniej, Pornhub.com - o 42,3 tys. więcej, Xhamster.com - o 146,8 tys. mniej, a Xvideos.com - o 198,7 tys. mniej.

 

Sport

Strony sportowe Onetu i RASP zanotowały o 763,1 tys. użytkowników i 93 mln odsłon krajowych mniej niż w lutym ub.r., kiedy rozgrywane były zimowe igrzyska olimpijskie.

Serwisy Grupy Wirtualna Polska w skali miesiąca straciły 782 tys. użytkowników i 36,1 mln odsłon krajowych.

 

E-commerce

Witryny Allegro i GG miały o 612 tys. użytkowników i 329,3 mln odsłon krajowych mniej niż rok wcześniej.

Z kolei w skali miesiąca strony Ceneo.pl, wydzielone w połowie ub.r. z Grupy Allegro - GG, straciły 482 tys. użytkowników i 12 mln odsłon krajowych, a witryny Grupy Wirtualna Polska - 230,5 tys. użytkowników i 3,8 mln odsłon.

Styl życia

Strony Grupy Wirtualna Polska z tej kategorii zanotowały o 636 tys. użytkowników i 32,5 mln odsłon krajowych mniej niż w styczniu br.

Z kolei w skali roku serwisy Onetu i RASP zyskały 416,3 tys. użytkowników i 6,2 mln odsłon krajowych, strony Gazeta.pl straciły 648,8 tys. użytkowników, zyskując 4 mln odsłon, a witryny Interii zyskały 1,44 mln użytkowników i 61,7 mln odsłon.

 

Turystyka

Witryny Onetu i RASP odwiedziło o 169,4 tys. internautów więcej niż rok wcześniej, wykonując o 234 tys. odsłon krajowych mniej, natomiast rozklad-pkp.pl - o 64,9 tys. użytkowników i 4,6 mln odsłon więcej.

Z kolei strony Grupy Wirtualna Polska zanotowały o 175,5 tys. użytkowników i 3,6 mln odsłon krajowych mniej niż miesiąc wcześniej.

 

Firmowe

Strony Microsoftu, do których jesienią ub.r. dołączył serwis MSN.com. zyskały w skali roku 283,6 tys. polskich użytkowników, a Mozilla.org - aż 1,72 mln.

Serwis Orange.pl przed rokiem był jeszcze klasyfikowany razem ze stronami Wirtualnej Polski. W skali miesiąca zyskał 279,9 tys. użytkowników.

Nowe technologie

Strony Grupy Wirtualna Polska z tej kategorii odwiedziło o 418,7 tys. użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, wykonując o 4,1 mln odsłon krajowych mniej.

Serwisy Onetu i RASP zanotowały o 417,7 tys. użytkowników i 5,1 mln odsłon krajowych więcej niż w lutym ub.r., a Elektroda.pl - o 227,4 tys. użytkowników mniej.

 

Praca

Strony Grupy Pracuj w skali roku straciły 21,3 tys. użytkowników, zyskując 4,5 mln odsłon krajowych.

Goldenline.pl zyskało 62,4 tys. użytkowników, a Indeed.com - 178,8 tys.

 

Społeczności

Facebook zyskał w skali roku 1,37 mln polskich użytkowników, a serwisy społecznościowe Google - 382,7 tys.

Strony Grupy Onet - RASP z tej kategorii - do których po raz pierwszy dodano ruch z przejętego przez nią portalu NK.pl - zanotowały o 431,3 tys. użytkowników i 373,5 mln odsłon krajowych więcej niż w lutym ub.r.

Komunikacja

Strony Grupy Wirtualna Polska z tej kategorii zanotowały o 262,5 tys. użytkowników oraz 61,1 mln odsłon krajowych mniej niż miesiąc wcześniej.

Z kolei w skali  roku witryny Google zyskały 652,2 tys. użytkowników, a strony Onetu i RASP straciły 228 tys.

 

Mapy i lokalizatory

Mapy i lokalizatory Google odwiedziło o 1,59 mln polskich internautów więcej niż rok wcześniej, Zumi.pl miało o 292,7 tys. użytkowników mniej i 6,6 mln odsłon krajowych więcej, a serwisy Grupy Targeo.pl - o 357,4 tys. użytkowników więcej.

 

Hosting

Republika.pl w skali roku straciła 272,2 tys. użytkowników i 663 tys. odsłon krajowych, strony hostingowane Cba.pl zyskały 122,2 tys. użytkowników, a serwisy Google - 186 tys. użytkowników.

Publiczne

Stronę Ministerstwa Finansów odwiedziło o 331,8 tys. internautów więcej niż rok wcześniej, serwis ZUS-u - o 72,6 tys. mniej, a stronę Sejmu - o 85,8 tys. więcej.

 

Wyszukiwarki i katalogi

Strony Google z tej kategorii zanotowały o 928 tys. polskich użytkowników więcej niż w lutym ub.r., serwisy Panoramy Firm - o 506 tys. użytkowników i 2,06 mln odsłon krajowych więcej.

Ask.com stracił w skali roku 2,92 mln użytkowników, a Zapmeta.com.pl zyskała 920,1 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"