Biznes, finanse, prawo
Serwisy Onetu z tej kategorii zyskały w skali miesiąca prawie 300 tys. użytkowników i 6,5 mln odsłon, a witryny WP i Orange miały ok. 250 tys. użytkowników więcej, za to 7 mln odsłon mniej. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło ok. 440 tys. internautów, wykonując 2,55 mln odsłon.
Informacje i publicystyka
Strony informacyjne i publicystyczne WP i Orange miały ok. 350 tys. real users i prawie 30 mln odsłon mniej niż w lutym. W konsekwencji spadły z pierwszego miejsca, wyprzedzone przez serwisu Onetu, które zanotowały minimalny spadek odwiedzalności.
Kultura i rozrywka
YouTube odwiedziło ponad 850 tys. polskich użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej. Za to duży spadek zanotowały serwisy Onetu z tej kategorii - prawie 800 tys. real users i ponad dwa razy odsłon mniej. Natomiast po 300-400 tys. użytkowników straciły Demotywatory.pl i Kwejk.pl.

Motoryzacja
Serwisy motoryzacyjne Allegro zanotowały podobne wyniki jak w lutym. Strony Onetu straciły 350 tys. real users i 10 mln odsłon, przez co zostały wyprzedzone przez witryny WP i Orange, które zyskały prawie 150 tys. użytkowników.
Budownictwo i nieruchomości
Strony Gazeta.pl z tej kategorii zyskały w skali miesiąca 50 tys. użytkowników i 6,5 mln odsłon, a witryny Muratora - ponad 150 tys. real users. Natomiast OtoDom.pl zanotował minimalny spadek.
Edukacja
Wikipedię odwiedziło prawie 500 tys. polskich użytkowników więcej niż w lutym, a strony edukacyjne Gazeta.pl - ok. 300 tys. więcej. Google zanotowało w tej kategorii podobny wynik jak miesiąc wcześniej.
Erotyka
Redtube.com stracił przez miesiąc ok. 80 tys. real users z Polski, a Adultfriendfinder.com - prawie 200 tys. Za to podwoił się zasięg serwisu 18hd.pl.

Sport
Cztery pierwsze grupy serwisów zyskały w skali miesiąca od 100 do 250 tys. użytkowników, notując też więcej odsłon. Natomiast strony sportowe Muratora i o2.pl miały po ok. 50 tys. użytkowników mniej.
E-commerce
Serwisy Allegro z tej kategorii odwiedziło 250 tys. użytkowników więcej niż w lutym, wykonując ok. 180 mln odsłon więcej. Groupon stracił ponad 500 tys. real users, a Citeam.pl - prawie 100 tys.
Po wygaśnięciu kary nałożonej przez Google do czołówki wrócił Nokaut.pl, który miał półtora razy więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej. Mniejsze wzrosty ruchu zanotowały też inne ukarane przez Google porównywarki cenowe: Ceneo.pl (należące do Grupy Allegro) i Skapiec.pl.
Styl życia
Serwisy lifestyle’owe Onetu miały 400 tys. użytkowników i 65 mln odsłon mniej niż w lutym, przez co spadły z pierwszego na trzecie miejsce. Strony WP i Orange oraz o2.pl też zanotowały spadki odwiedzalności, ale zdecydowanie mniejsze.

Turystyka Strony WP i Orange z tej kategorii zyskały w skali miesiąca prawie 300 tys. real users i wyprzedziły serwisy Onetu, które straciły 100 tys. real users i 5 mln odsłon.
Firmowe
Witryny Microsoftu i Skype.com odwiedziło po ok. 500 tys. polskich użytkowników więcej niż w lutym. Za to strony sieci Play zanotowały ponad 150 tys. real users mniej.
Nowe technologie
Serwisy Interii z tej kategorii straciły przez miesiąc ponad 400 tys. użytkowników i 5 mln odsłon. Dobreprogramy.pl miały ok. 150 tys. real users mniej, za to strony WP i Orange - 10 mln odsłon więcej.
Praca
Czołowe serwisy rekrutacyjne zanotowały nieznaczne zmiany odwiedzalności w skali miesiąca. Na stronach WP i Orange wykonano 4 mln odsłon więcej.
Społeczności
Facebook zyskał w porównaniu do lutego 500 tys. użytkowników w Polsce, a NK.pl - 50 tys. Serwisy społecznościowe Onetu zanotowały ponad 500 tys. real users więcej i prawie trzy razy odsłon więcej.

Mapy i lokalizatory
Serwisy Google z tej kategorii odwiedziło 500 tys. polskich użytkowników więcej niż w lutym. Natomiast Zumi.pl zanotowało nieznaczny wzrost ruchu.
Hosting
Republika.pl zyskała w skali miesiąca ok. 250 tys. real users i wyprzedziła Home.pl, które straciło 600 tys. real users.
Publiczne
Strony Ministerstwa Finansów miały 140 tys. użytkowników więcej niż w lutym, za to ZUS.pl - ponad 100 tys. mniej.
Wyszukiwarki i katalogi
Strony Google z tej kategorii zyskały przez miesiąc ponad 100 tys. polskich użytkowników, a serwisy Panoramy Firm - prawie 200 tys. Natomiast Ask.com miało ponad 300 tys. real users z Polski mniej.











