Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2013 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu i RASP miały o 1,27 mln użytkowników i 10,6 mln odsłon więcej niż same serwisy Onetu rok wcześniej. Natomiast witryny Money.pl straciły w skali roku 7,5 mln odsłon, a strony Wirtualnej Polski - 13,2 mln.

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło w październiku br. 492,7 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,68 mln odsłon.

Informacje i publicystyka

Witryny Onetu i RASP zanotowały o 1,55 mln real users i 31,3 mln odsłon więcej od stron Onetu w październiku ub.r. Serwisy Wirtualnej Polski zyskały 465 tys. real users, ale straciły 48,3 mln odsłon.

Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło 1,93 mln polskich użytkowników więcej niż rok wcześniej. Natomiast strony Onetu i RASP miały o milion real users więcej, ale 93,8 mln odsłon mniej niż same serwisy Onetu w październiku ub.r.

Motoryzacja

Allegro razem z serwisami GG ma prawie dwukrotnie większy zasięg niż samo przed rokiem (5,8 mln real users wobec 3,8 mln, 583,1 mln odsłon wobec 295,7 mln). Wzrost w porównaniu z samym Onetem zanotowały też strony Onetu i RASP.

Budownictwo i nieruchomości

Allegro i GG są liderem tej kategorii, notując trzykrotnie większy zasięg niż sam OtoDom.pl (należący do Allegro) w październiku ub.r. Strony Muratora i Time zanotowały o 295 tys. real users więcej i 3,7 mln odsłon mniej niż serwisy Muratora w październiku ub.r.

Edukacja

Wikipedia zyskała w skali roku prawie 3 mln polskich użytkowników, a strony Google - 250 tys.

 

Erotyka

Redtube zanotował o 475 tys. real users więcej niż rok wcześniej, a Pornoorzel.com - aż o 1,84 mln więcej. Pornhub.com zyskał w skali roku 855 tys. użytkowników, a Xhamster.com - 840 tys.

Sport

Onet z RASP-em miał o milion użytkowników i 43,2 mln odsłon więcej niż sam w październiku ub.r. Natomiast strony Wirtualnej Polski zyskały 35 tys. real users, ale straciły 16,9 mln odsłon.

E-commerce

Strony Allegro razem z GG miały o 2,25 mln użytkowników więcej, ale aż o 1,66 mld odsłon mniej niż same serwisy Allegro rok wcześniej. Okazje.info.pl zyskały w skali roku 475 tys. real users, a Zalando.pl - aż 1,24 mln.

Styl życia

Serwisy Onetu po połączeniu ze stronami RASP zanotowały o 2 mln użytkowników i 103 mln odsłon więcej niż same witryny Onetu w październiku ub.r. Z kolei strony Wirtualnej Polski miały o 1,42 mln real users więcej, ale 17 mln odsłon mniej niż rok wcześniej.

 Turystyka

Onet z RASP i Wirtualna Polska po dużych wzrostach w skali roku (Onet i RASP: 640 tys. real users i 1,5 mln odsłon, WP: 800 tys. real users i 9,5 mln odsłon) wyprzedziły rozklad-pkp.pl.

 

Firmowe

Strony Microsoftu odwiedziło o milion użytkowników więcej niż rok wcześniej, serwisy Play - 1,5 mln więcej, a witryny PKO BP - 1,2 mln więcej.

Nowe technologie

Serwisy Onetu i RASP zanotowały razem o 2,8 mln użytkowników i 11,8 mln odsłon niż same strony Onetu rok wcześniej. Natomiast Dobreprogramy.pl zyskały w skali roku 1,3 mln real users.

Praca

Strony Wirtualnej Polski zyskały rok do roku 260 tys. użytkowników, ale straciły 10 mln odsłon, a serwisy Grupy Pracuj przy 400 tys. real users więcej zanotowały 8 mln odsłon mniej.

Społeczności

Facebook zyskał w skali roku 2,15 mln polskich użytkowników, za to strony Google zanotowały spadek o 50 tys.

Komunikacja

Serwisy Wirtualnej Polski miały o 905 tys. real users więcej i 36 mln odsłon mniej niż rok wcześniej (gdy były jeszcze klasyfikowane ze stronami Orange). Natomiast witryny Google zyskały w skali roku 585 tys. użytkowników.

Mapy i lokalizatory

Strony Google zyskały rok do roku 945 tys. użytkowników, natomiast Zumi.pl przy o 850 tys. użytkowników więcej zanotowały 4 mln odsłon mniej.

Hosting

Republika.pl miała o 140 tys. real users i 7,8 mln odsłon mniej niż w październiku ub.r., a strony Interii - 80 tys. real users więcej i 1,7 mln odsłon mniej.

Publiczne

Serwis policji zanotował niewielki spadek odwiedzalności, za to witryna Sejmu zyskała w skali roku 245 tys. użytkowników, a serwis ZUS-u - 250 tys.

Wyszukiwarki i katalogi

Google zyskało w tej kategorii 2,2 mln użytkowników w skali roku, natomiast Ask.com - aż 4,5 mln.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+