Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2013 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu i RASP miały o 1,27 mln użytkowników i 10,6 mln odsłon więcej niż same serwisy Onetu rok wcześniej. Natomiast witryny Money.pl straciły w skali roku 7,5 mln odsłon, a strony Wirtualnej Polski - 13,2 mln.

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło w październiku br. 492,7 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,68 mln odsłon.

Informacje i publicystyka

Witryny Onetu i RASP zanotowały o 1,55 mln real users i 31,3 mln odsłon więcej od stron Onetu w październiku ub.r. Serwisy Wirtualnej Polski zyskały 465 tys. real users, ale straciły 48,3 mln odsłon.

Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło 1,93 mln polskich użytkowników więcej niż rok wcześniej. Natomiast strony Onetu i RASP miały o milion real users więcej, ale 93,8 mln odsłon mniej niż same serwisy Onetu w październiku ub.r.

Motoryzacja

Allegro razem z serwisami GG ma prawie dwukrotnie większy zasięg niż samo przed rokiem (5,8 mln real users wobec 3,8 mln, 583,1 mln odsłon wobec 295,7 mln). Wzrost w porównaniu z samym Onetem zanotowały też strony Onetu i RASP.

Budownictwo i nieruchomości

Allegro i GG są liderem tej kategorii, notując trzykrotnie większy zasięg niż sam OtoDom.pl (należący do Allegro) w październiku ub.r. Strony Muratora i Time zanotowały o 295 tys. real users więcej i 3,7 mln odsłon mniej niż serwisy Muratora w październiku ub.r.

Edukacja

Wikipedia zyskała w skali roku prawie 3 mln polskich użytkowników, a strony Google - 250 tys.

 

Erotyka

Redtube zanotował o 475 tys. real users więcej niż rok wcześniej, a Pornoorzel.com - aż o 1,84 mln więcej. Pornhub.com zyskał w skali roku 855 tys. użytkowników, a Xhamster.com - 840 tys.

Sport

Onet z RASP-em miał o milion użytkowników i 43,2 mln odsłon więcej niż sam w październiku ub.r. Natomiast strony Wirtualnej Polski zyskały 35 tys. real users, ale straciły 16,9 mln odsłon.

E-commerce

Strony Allegro razem z GG miały o 2,25 mln użytkowników więcej, ale aż o 1,66 mld odsłon mniej niż same serwisy Allegro rok wcześniej. Okazje.info.pl zyskały w skali roku 475 tys. real users, a Zalando.pl - aż 1,24 mln.

Styl życia

Serwisy Onetu po połączeniu ze stronami RASP zanotowały o 2 mln użytkowników i 103 mln odsłon więcej niż same witryny Onetu w październiku ub.r. Z kolei strony Wirtualnej Polski miały o 1,42 mln real users więcej, ale 17 mln odsłon mniej niż rok wcześniej.

 Turystyka

Onet z RASP i Wirtualna Polska po dużych wzrostach w skali roku (Onet i RASP: 640 tys. real users i 1,5 mln odsłon, WP: 800 tys. real users i 9,5 mln odsłon) wyprzedziły rozklad-pkp.pl.

 

Firmowe

Strony Microsoftu odwiedziło o milion użytkowników więcej niż rok wcześniej, serwisy Play - 1,5 mln więcej, a witryny PKO BP - 1,2 mln więcej.

Nowe technologie

Serwisy Onetu i RASP zanotowały razem o 2,8 mln użytkowników i 11,8 mln odsłon niż same strony Onetu rok wcześniej. Natomiast Dobreprogramy.pl zyskały w skali roku 1,3 mln real users.

Praca

Strony Wirtualnej Polski zyskały rok do roku 260 tys. użytkowników, ale straciły 10 mln odsłon, a serwisy Grupy Pracuj przy 400 tys. real users więcej zanotowały 8 mln odsłon mniej.

Społeczności

Facebook zyskał w skali roku 2,15 mln polskich użytkowników, za to strony Google zanotowały spadek o 50 tys.

Komunikacja

Serwisy Wirtualnej Polski miały o 905 tys. real users więcej i 36 mln odsłon mniej niż rok wcześniej (gdy były jeszcze klasyfikowane ze stronami Orange). Natomiast witryny Google zyskały w skali roku 585 tys. użytkowników.

Mapy i lokalizatory

Strony Google zyskały rok do roku 945 tys. użytkowników, natomiast Zumi.pl przy o 850 tys. użytkowników więcej zanotowały 4 mln odsłon mniej.

Hosting

Republika.pl miała o 140 tys. real users i 7,8 mln odsłon mniej niż w październiku ub.r., a strony Interii - 80 tys. real users więcej i 1,7 mln odsłon mniej.

Publiczne

Serwis policji zanotował niewielki spadek odwiedzalności, za to witryna Sejmu zyskała w skali roku 245 tys. użytkowników, a serwis ZUS-u - 250 tys.

Wyszukiwarki i katalogi

Google zyskało w tej kategorii 2,2 mln użytkowników w skali roku, natomiast Ask.com - aż 4,5 mln.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej