Biznes, finanse, prawo
Serwisy biznesowe Onetu straciły w skali roku 640 tys. użytkowników i 28 mln odsłon, a Next Infor - 340 tys. użytkowników i 2 mln odsłon. Za to strony WP i Orange zyskały ok. 400 tys. real users, ale zanotowały 8 mln odsłon mniej, a Money.pl - 340 tys. real users więcej i 2 mln odsłon mniej.
Informacje i publicystyka
Strony Onetu z tej kategorii miały 320 tys. użytkowników i 15 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a witryny WP i Orange - 80 tys. real users i 53 mln odsłon mniej. Natomiast Gazeta.pl zanotowała podobne wyniki jak przed rokiem.
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał przez rok 510 tys. polskich użytkowników, natomiast strony Onetu zanotowały 160 tys. real users, ale za to ponad dwa razy mniej odsłon. Niewielki wzrost odwiedzalności osiągnęły witryny WP i Orange, a spory spadek - prawie 1,4 mln real users i 115 mln odsłon - serwisy o2.

Motoryzacja
Strony motoryzacyjne Allegro straciły w skali roku 540 tys. użytkowników i prawie 60 mln odsłon, natomiast serwisy Onetu zanotowały 270 tys. real users mniej, ale 900 tys. odsłon więcej.
Budownictwo i nieruchomości
Witryny Muratora z tej kategorii odwiedziło 190 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, którzy wykonali prawie 3 mln odsłon więcej. Z kolei strony Gazeta.pl zanotowały 100 tys. real users mniej, ale 12 mln odsłon więcej.
Edukacja
Serwisy edukacyjne Google zyskały przez rok 1,33 mln polskich użytkowników, a strony Google - prawie 600 tys. Za to witryny Gazeta.pl straciły aż 640 tys. real users i ponad 3 mln odsłon.
Erotyka
Redtube.com odwiedziło 270 tys. polskich użytkowników więcej niż w sierpniu ub.r., a Porhub.com - 145 tys. więcej. Natomiast Erodate.pl zyskała w skali roku aż 1,26 mln real users.

Sport
Spore wzrosty zanotowały cztery czołowe serwisy w tej kategorii. Natomiast strony sportowe Ringier Axel Springer miały aż mniej więcej trzy razy większą odwiedzalność niż rok wcześniej.
E-commerce
Allegro.pl straciło w skali roku 185 tys. real users, ale zyskało prawie 50 mln odsłon. Natomiast Nokaut odwiedziło 510 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, którzy wykonali ponad 5 mln odsłon więcej. Za to Groupon stracił aż 460 tys. real users.
Styl życia
Strony Onetu z tej kategorii zanotowały minimalnie więcej użytkowników niż rok wcześniej, za to 85 mln odsłon więcej. Serwisy WP i Orange zyskały ponad milion real users i awansowały z trzeciego na drugie miejsce.
Turystyka
Strona rozklad-pkp.pl stracił w skali roku 460 tys. real users, serwisy turystyczne Onetu - 300 tys. real users, a witryny WP i Orange - 140 tys. Za to strony Nocowanie.pl odwiedziło prawie 400 tys. użytkowników więcej.

Firmowe
Serwisy Microsoftu straciły w skali roku 260 tys. polskich użytkowników, za to Adobe.com zyskało 1,2 mln real users.
Nowe technologie
Strony Interii o nowych technologiach zanotowały 770 tys. użytkowników mniej, ale tyle samo odsłon co przed rokiem, a dobreprogramy.pl - 325 tys. użytkowników mniej. Natomiast strony Onetu zanotowały 650 tys. real users i 3,5 mln odsłon więcej.
Praca
Serwisy WP i Orange z tej kategorii zyskały przez rok 240 tys. real users i prawie 3 mln odsłon, za to witryny Gazeta.pl straciły 230 tys. real users, a Jobrapido.com - 600 tys. Natomiast strony Pracuj zanotowały 100 tys. użytkowników mniej, ale prawie 6 mln odsłon więcej.
Społeczności
Facebooka odwiedziło 1,14 mln polskich użytkowników więcej niż w sierpniu ub.r., za to NK.pl - prawie 3 mln mniej. Serwisy społecznościowe Google - m.in. w związku z uruchomieniem Google+ - zyskały w skali roku prawie 3 mln real users.

Komunikacja
Strony GG Network z tej kategorii zyskały przez miesiąc (rok temu w Megapanelu nie było jeszcze wydzielonej kategorii Komunikacja) 500 tys. użytkowników. Natomiast serwisy WP i Orange straciły ok. 100 tys. real users i 6 mln odsłon.
Mapy i lokalizatory
Serwisy Google z tej kategorii odwiedziło 1,16 mln polskich użytkowników więcej niż rok wcześniej, za to Zumi.pl straciło 440 tys. real users i 2,5 mln odsłon.
Hosting
Home.pl zyskał w skali roku 215 tys. użytkowników, natomiast Republika.pl straciła 250 tys. real users i prawie 3 mln odsłon.
Publiczne
Strony policji odwiedziło 245 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej, a serwis ZUS-u - 200 tys. mniej.
Wyszukiwarki i katalogi
Strony Google z tej kategorii zyskały w skali roku 315 tys. polskich użytkowników, za to Ask.com stracił aż 1,41 mln. Serwisy Panoramy Firm zanotowały duży spadek odwiedzalności i zostały wyprzedzone przez witryny Pkt.pl, które też straciły, ale znacznie mniej.











