Biznes, finanse, prawo
Serwisy Onetu zanotowały 230 tys. real users mniej, ale prawie 5 mln odsłon więcej niż rok wcześniej, a strony Money.pl stracił 310 tys. real users, ale zyskały 2 mln odsłon. Wirtualnemedia.pl odwiedziło 481 tys. użytkowników, którzy wykonali 3 mln odsłon.
Informacje i publicystyki
Strony WP i Orange straciły w skali roku 310 tys. real users i 25 mln, a witryny Onetu - 280 tys. real users (zyskując jednak 30 mln odsłon). Natomiast serwisy Gazeta.pl zyskały 115 tys. real users i 18 mln odsłon, a Polskapresse - 210 tys. real users i 22 mln odsłon.
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło 405 tys. użytkowników więcej niż w styczniu ub.r. Bardzo duży spadek zanotowały serwisy o2.pl, które straciły ok. 25 proc. zasięgu (1,77 real users i 148 mln odsłon). Witryny Onetu zyskały co prawda 1,21 mln real users, ale liczba wykonanych przez nich odsłon spadła prawie trzykrotnie.

Motoryzacja
Strony Allegro zanotowały 620 tys. użytkowników i 80 mln odsłon mniej niż rok wcześniej. Za to zyskały witryny WP i Orange, Onetu i Interii. Najwięcej te pierwsze - 675 tys. real users i 10 mln odsłon.
Budownictwo i nieruchomości
Trzy czołowe serwisy osiągnęły wzrosty odwiedzalności. Najwięcej - 825 tys. real users i 18 mln odsłon - zyskały strony Polskapresse.
Edukacja
Wikipedię odwiedziło 315 tys. polskich użytkowników więcej niż przed rokiem, a strony edukacyjne Google - 145 tys. więcej. Za to zmalał ruch w serwisach Gazeta.pl i Zadane.pl.
Erotyka
Redtube.com stracił w skali roku 270 tys. użytkowników, za to Erodate.pl - zyskał aż 1,1 mln.
Sport
Strony Onetu miały 215 tys. użytkowników i 6 mln odsłon więcej niż przed rokiem, a witryny WP i Orange - 225 tys. real users i 21 mln mniej. Serwisy Gazeta.pl zanotowały podobne wyniki jak w styczniu ub.r., a strony Interii - niewielki spadek.

E-commerce
Serwisy Allegro odwiedziło 420 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej, którzy wykonali 342 mln odsłon mniej. Groupon stracił prawie 1,2 mln real users, a Citeam - ponad 1,1 mln.
Styl życia
Strony Onetu miały 355 tys. użytkowników więcej niż w styczniu ub.r., ale 28 mln odsłon mniej. Natomiast serwisy WP i Orange zyskały 590 tys. real users i 22 mln odsłon.
Turystyka
Spore spadki w czołówce. Strony Onetu straciły w skali roku 135 tys. użytkowników, Rozklad-pkp.pl - 500 tys., a witryny WP i Orange - 300 tys.
Firmowe
Strony Microsoftu oraz WP i Orange zanotowały podobne wyniki jak przed rokiem. Natomiast serwisy Plusa zyskały 600 tys. użytkowników, a strony Play straciły 490 tys.
Nowe technologie
Serwisy Interii odwiedziło 480 tys. użytkowników mniej niż w styczniu ub.r., a strony Onetu - aż 1,57 mln mniej. Mniejsze spadki zanotowały Dobreprogramy.pl oraz witryny WP i Orange.

Praca
WP i Orange bez większych zmian, natomiast strony Pracuj straciły w skali roku 230 tys. real users i 3 mln odsłon, a serwisy Gazeta.pl - 360 tys. real users i aż 16 mln odsłon.
Społeczności
Facebook miał 1,08 mln użytkowników więcej niż rok wcześniej, a NK.pl - aż 3,18 mln mniej. Na zasięgu wyraźnie zyskały serwisy społecznościowe Gazeta.pl i Interii.
Komunikacja
Strony GG Network zanotowały 560 tys. użytkowników mniej niż w grudniu ub.r., a serwisy WP i Orange - 195 tys. użytkowników i 68 mln odsłon więcej. Przed rokiem w Megapanelu nie było jeszcze wydzielonej kategorii Komunikacja.
Mapy i lokalizatory
Strony Google straciły w skali roku 550 tys. real users, a Zumi.pl - 145 tys. real users i 2 mln odsłon. Za to strony Targeo.pl zyskały 420 tys. real users i 1,7 mln odsłon.
Hosting
Republika.pl miała 280 tys. użytkowników mniej niż w styczniu ub.r., a Home.pl - 130 tys. mniej. Z kolei serwisy Google zyskały aż 1,12 mln real users.

Publiczne
Serwis Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odwiedziło 655 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej.
Wyszukiwarki i katalogi
Strony Google straciły przez rok 545 tys. real users, za to serwisy Panoramy Firm zyskały 200 tys., a Pkt.pl - 120 tys. Peeplo.pl odwiedziło 360 tys. użytkowników więcej niż rok wcześniej, a Bing.com - 305 tys. mniej.











