Biznes, finanse, prawo
Serwisy Onetu i RASP zanotowały aż 1,5 mln użytkowników i 28,7 mln odsłon więcej niż strony Onetu rok wcześniej. Witryny Money.pl zyskały w ciągu roku 360 tys. real users, ale straciły 3 mln odsłon, a strony Wirtualnej Polski zyskały 205 tys. real users, tracąc 12 mln odsłon.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 488 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,65 mln odsłon.
Informacje i publicystyka
Onet z RASP zanotował 1,71 mln real users i 49 mln odsłon więcej niż sam Onet rok wcześniej. Wirtualna Polska zyskała w skali roku 750 tys. real users i 15 mln odsłon, Gazeta.pl - 765 tys. real users i 29 mln odsłon, a Polskapresse - aż 1,67 mln real users i 22 mln odsłon.
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał w skali roku prawie 2 mln polskich użytkowników. Strony Onetu i RASP miały 1,14 mln real users więcej, ale 82 mln odsłon mniej niż witryny Onetu we wrześniu ub.r. Serwisy Grupy o2 straciły 750 tys. real users i aż 143 mln odsłon.

Motoryzacja
Allegro z GG miało aż 1,88 mln użytkowników i 256 mln odsłon więcej niż samo Allegro rok wcześniej, natomiast Onet z RASP - 1,35 mln real users i 15,5 mln odsłon więcej niż Onet we wrześniu ub.r.
Budownictwo i nieruchomości
Strony Allegro i GG zanotowały aż 1,41 mln real users i 62 mln odsłon niż same serwisy Allegro rok wcześniej. Natomiast witryny Polskapresse zyskały w ciągu roku 1,06 mln real users.
Edukacja
Wikipedia przyciągnęła 1,1 mln więcej polskich użytkowników niż we wrześniu ub.r. Strony Google zyskały 390 tys. real users, a Zadane.pl - 500 tys.
Erotyka
Redtube zyskał w skali roku 205 tys. polskich użytkowników, Pornhub - 590 tys., a Xhamster - 790 tys.
Sport
Serwisy Onetu i RASP miały milion użytkowników i 35 mln odsłon więcej niż strony Onetu rok wcześniej. Witryny Wirtualnej Polski zyskały w skali roku 275 tys. real users, ale straciły 6,5 mln odsłon, natomiast strony Gazeta.pl - już bez sfd.pl - straciły 850 tys. real users i 18 mln odsłon.

E-commerce
Strony Allegro i GG miały 2,6 mln użytkowników więcej, ale aż 1,2 mld odsłon mniej niż witryny Allegro we wrześniu ub.r. Groupon zyskał w skali roku 470 tys. real users, a Nokaut.pl (zapewniający prawie cały ruch Grupie Nokaut.pl) stracił 775 tys. real users i 6 mln odsłon.
Styl życia
Onet z RASP zanotowały 1,82 mln użytkowników i 10 mln odsłon więcej niż sam Onet rok wcześniej. Strony Wirtualnej Polski miały 1,28 mln real users więcej i 12,5 mln odsłon mniej niż we wrześniu ub.r., a witryny Gazeta.pl - 1,25 mln real users więcej i 3 mln odsłon mniej.
Turystyka
Strony Wirtualnej Polski zanotowały milion użytkowników i 8,5 mln odsłon więcej niż rok wcześniej, a witryny Onetu i RASP - 445 tys. użytkowników i 6 mln odsłon więcej niż strony Onetu we wrześniu ub.r.
Firmowe
Strony Microsoftu zyskały w skali roku 565 tys. polskich użytkowników, a na drugim miejscu pojawiły się zestawione razem serwisy Grupy PKO BP. Natomiast witryny Play miały 205 tys. użytkowników więcej niż rok wcześniej.

Nowe technologie
Strony Onetu wspólnie z serwisami RASP awansowały na pierwsze miejsce w zestawieniu, notując we wrześniu aż 2,63 mln użytkowników i 15 mln odsłon więcej niż same witryny Onetu rok wcześniej. Serwisy Interii już bez Elektroda.pl notują o ponad połowę mniejszy ruch niż przed rokiem.
Praca
Serwisy Wirtualnej Polski zyskały w ciągu roku 395 tys. real users i milion odsłon. Strony Pracuj miały 220 tys. real users więcej i 0,4 mln odsłon mniej, a witryny Gazeta.pl - 100 tys. real users więcej i 9 mln odsłon mniej.
Społeczności
Facebook miał 2,5 mln polskich użytkowników więcej niż we wrześniu ub.r., a NK.pl (zapewniająca prawie cały ruch Grupie NK.pl) - 2,4 mln mniej. Natomiast serwisy społecznościowe Google zyskały w skali roku 1,45 mln real users.
Komunikacja
Strony Wirtualnej Polski miały 855 tys. użytkowników więcej i 36 mln odsłon mniej niż rok wcześniej. Natomiast serwisy Allegro i GG zanotowały aż o 1,35 mln real users mniej niż same strony GG Network we wrześniu ub.r.

Mapy i lokalizatory
Google w tej kategorii zanotowało 860 tys. polskich użytkowników więcej niż we wrześniu ub.r., natomiast Zumi.pl - 505 tys. real users więcej i 5 mln odsłon mniej. Strony Targeo.pl zyskały 230 tys. real users, a Jakdojade.pl - 70 tys.
Hosting
Republika.pl straciła w skali roku 115 tys. użytkowników i 6,5 mln odsłon, a strony hostingowane Interii - przy niewielkim wzroście liczby real users (o 30 tys.) straciły 3,5 mln odsłon.
Publiczne
Stronę policji odwiedziło 23 tys. użytkowników więcej niż we wrześniu ub.r., serwis ZUS-u - 210 tys. więcej, a witrynę sejmu - 100 tys. więcej.
Wyszukiwarki i katalogi
Google zyskało w tej kategorii w ciągu roku 1,8 mln polskich użytkowników. Natomiast zasięg Ask.com wzrósł prawie trzykrotnie - z 2,79 mln do 7,6 mln real users.











