Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2014 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Biznes, finanse, prawo

Strony Grupy Wirtualna Polska straciły w skali miesiąca 130,2 tys. użytkowników i 13,1 mln odsłon krajowych, ale awansowały na pierwsze miejsce, ponieważ serwisy Onetu i RASP zanotowały spadek o 372,5 tys. użytkowników (zyskując przy tym 10,4 mln odsłon).

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 539 tys. użytkowników, którzy wykonali 3,07 mln krajowych odsłon mobilnych.

 

Informacje i publicystyka

Serwisy Onetu i RASP straciły w skali miesiąca 607,9 tys. użytkowników i 12,2 mln krajowych odsłon, za to w skali roku zyskały 296 tys. użytkowników i 64,9 mln odsłon.

Strony Grupy WP miały o 352,6 tys. odwiedzających i 55,9 mln odsłon mniej niż w sierpniu br., a witryny Polskapresse i Mediów Regionalnych - o 69,8 tys. odwiedzających i 1,9 mln odsłon więcej (rok wcześniej serwisy Grupy o2 i Wirtualnej Polski oraz Polskapresse i Mediów Regionalnych były klasyfikowane osobno).

 

Kultura i rozrywka

YouTube w skali miesiąca stracił 383,2 tys. użytkowników, a w skali roku zyskał 1,07 mln. Strony Onetu i RASP miały o 325 tys. odwiedzających i 12,5 mln odsłon krajowych więcej niż rok wcześniej, a witryny Grupy WP - 1,07 mln odwiedzających i 127,3 mln odsłon mniej niż miesiąc wcześniej.

Na kolejnych podstronach wyniki stron z pozostałych kategorii tematycznych

Motoryzacja

Z Grupy Allegro - GG po raz pierwszy wydzielone serwisy Otomoto.pl i Olx.pl, które znalazły się odpowiednio na pierwszym i trzecim miejscu.

Strony Onetu i RASP przy 325,3 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej zanotowały 3,5 mln odsłon krajowych więcej, a witryny Grupy WP straciły w skali miesiąca 442,6 tys. odwiedzających i 5,4 mln odsłon.

 

Budownictwo i nieruchomości

Witryny Allegro i GG zyskały w skali roku 471,1 tys. użytkowników i 21,8 mln odsłon krajowych, strony Muratora i Time’u - 451,3 tys. użytkowników i 2,8 mln, natomiast serwisy Gazeta.pl straciły 40,4 tys. użytkowników i 2,3 mln odsłon.

 

Edukacja

Wikipedia straciła w skali roku 314,2 tys. polskich odwiedzjących, a strony Google z tej kategorii zyskały 229,6 tys. Strony Sciaga.pl zanotowały o 207,4 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, a Zadane.pl - o 131 tys.

Erotyka

Redtube odwiedziło o 748,5 tys. polskich użytkowników więcej niż rok wcześniej, Pornhub - o 105,6 tys. mniej, a Xvideos - o 136,1 tys. więcej.

 

Sport

Strony Onetu i RASP zyskały w skali roku 1,35 mln użytkowników i 134,5 mln odsłon krajowych, a strony Gazeta.pl - 499 tys. użytkowników i 40,4 mln odsłon.

Z kolei witryny Grupy WP zanotowały o 752,5 tys. odwiedzających i 48,2 mln odsłon więcej niż miesiąc wcześniej.

 

E-commerce

Serwisy Allegro i GG zanotowały o 500 tys. odwiedzających i 584 mln krajowych odsłon mniej niż we wrześniu ub.r., co wynika jednak m.in. z faktu, że z tej grupy wydzielono strony Ceneo.pl.

Witryny Empiku zyskały w skali roku o 424,8 tys. odwiedzających, za to strony Nokaut.pl straciły 480,2 tys., a Groupon.pl - 941,4 tys.

Styl życia

Serwisy Grupy WP straciły w skali miesiąca 751,7 tys. użytkowników i 68,4 mln krajowych odsłon. Strony Onetu i RASP zanotowały 46,5 tys. odwiedzających i 38,5 mln odsłon więcej niż rok wcześniej, a witryny Gazeta.pl - o 47,1 tys. odwiedzających i 8,1 mln odsłon mniej.

 

Turystyka

Strony Onetu i RASP zyskały rok do roku 155,6 tys. użytkowników i 5,1 mln krajowych odsłon, witryny E-podroznik.pl straciły 69,1 tys. użytkowników, a Rozklad-pkp.pl stracił 342,6 tys. odwiedzających i 13,9 mln odsłon.

 

Firmowe

W efekcie udostępnienia nowej wersji przeglądarki Firefox serwis Mozilla.org zanotował aż 6,82 mln polskich użytkowników, wobec 2,53 mln odwiedzających rok wcześniej i 4,16 mln miesiąc wcześniej.

Strony Microsoftu straciły w skali roku 85 tys. użytkowników, a witryny PKO BP - 161 tys.

Nowe technologie

Serwisy Onetu i RASP zanotowały o 265 tys. użytkowników mniej i 600 tys. odsłon krajowych więcej niż we wrześniu ub.r., Dobreprogramy.pl - o 64,7 tys. użytkowników więcej, a Elektroda.pl - o 434 tys. mniej.

 

Praca

Strony Grupy Pracuj straciły przez rok 277 tys. odwiedzających i 2,4 mln odsłon krajowych, serwisy Gazeta.pl - 280 tys. użytkowników i 4,4 mln odsłon, a Indeed.com - 46 tys. odwiedzających.

 

Społeczności

Facebook zyskał przez rok 1,55 mln polskich użytkowników, a serwisy Google - 636,4 tys., natomiast NK.pl (zapewniająca prawie cały ruch Grupie NK.pl) straciła aż 2,43 mln.

Komunikacja

Strony Grupy WP zanotowały o 58,6 tys. odwiedzających i 178,6 mln krajowych odsłon więcej niż miesiąc wcześniej. Z kolei serwisy Google zyskały w skali roku 648,6 tys. użytkowników.

 

Mapy i lokalizatory

Strony Google zyskały w skali roku 584,4 tys. polskich użytkowników. Natomiast Zumi.pl straciło 252 tys. odwiedzających i 1,6 mln krajowych odsłon, a strony Targeo.pl zyskały 358 tys. odwiedzających.

 

Hosting

Republika.pl miała o 451 tys. użytkowników i 3,4 mln odsłon krajowych mniej niż rok wcześniej, a Cba.pl - o 149 tys. więcej.

Publiczne

Stronę Sejmu odwiedziło o 94,3 tys. użytkowników więcej niż we wrześniu ub.r., serwis ZUS-u - o 31,7 tys. więcej, a stronę policji - o 120,1 tys. mniej.

 

Wyszukiwarki i katalogi

Witryny Google zyskały w skali roku 1,32 mln polskich użytkowników, a Szukaj.com - 1,31 mln, natomiast Ask.com stracił 813 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana