Najpopularniejsze spoty na YouTubie: DC Shoes, Lexus, Old Spice i Gatorade (wideo)

Przedstawiamy dziesięć klipów reklamowych, które w sierpniu zanotowały globalnie najwięcej odtworzeń na YouTubie. Aż w sześciu spotach występują sportowcy, m.in. piłkarz Cristiano Ronaldo, tenisista Rafael Nadal i motocyklista Robbie Maddison.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Najpopularniejsze spoty na YouTubie: DC Shoes, Lexus, Old Spice i Gatorade (wideo)
Cristiano Ronaldo w klipie promującym ROC by Monster

W sierpniu najpopularniejszym klipem marketingowych na YouTubie był spot pokazujący, jak motocyklista i kaskader Robbie Maddison dzięki specjalnym podkładkom jeździ na motorze po wodzie. Spot, promujący markę obuwniczą DC Shoes, zanotował 18,09 mln wyświetleń.

Prawie dwa razy mniej popularne było nagranie pokazujące, jak Cristiano Ronaldo w maskującym przebraniu i charakteryzacji w centrum Madrytu gra w piłkę z napotkanymi przechodniami. Klip, promujący markę słuchawek ROC by Monster, obejrzano 10,78 mln razy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/always-honda-beats-samsung-ikea-audi-wszystkie-zlote-spoty-z-cannes-lions-wideo ##

W dziesiąte najpopularniejszych spotów jest jeszcze kilka, w których występują znani sportowcy. Są to klipy napoju Gatorade z udziałem zawodników futbolu amerykańskiego J.J. Watta oraz Peytona i Eliego Manningów, butów Jordan Brand z koszykarzami NBA oraz bielizny Tommy Hilfiger z tenisistą Rafaelem Nadalem.

Na trzecim miejscu znalazło się wideo firmy motoryzacyjnej Lexus pokazujące opracowany przez nią prototyp lewitującej deskorolki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top10-reklam-na-youtube-always-coca-cola-gopro-iphone-wideo ##

Klipy Jordan Brand i Lexusa zanotowały po 9-9,8 mln obejrzeń, a spoty marek Old Spice i Quaker - po 6,9-7,2 mln. Pozostałe filmiki z zestawienia były znacznie mniej popularne - wyświetlono je po 2-3 mln razy.

10 najpopularniejszych spotów na YouTube w sierpniu 2015 r.

1. DC Shoes: „Robbie Maddison’s Pipe Dream”

Liczba odtworzeń: 18 092 004

 

2. ROC by Monster: „Cristiano Ronaldo in Disguise”

Agencja kreatywna: ShareabilityDom mediowy: ROC by MonsterLiczba odtworzeń: 10 777 610

 

3. Lexus: „The Lexus Hoverboard”

Agencja kreatywna: CHI & PartnersDom mediowy: CHI & Partners/Team OneLiczba odtworzeń: 9 786 465

 

4. Jordan Brand: „The Dunk to End All Dunks”

Agencja kreatywna: Wieden + KennedyDom mediowy: Wieden + KennedyLiczba odtworzeń: 9 032 289

 

5. Quaker: „The Recital”

Agencja kreatywna: Studio MDom mediowy: OMDLiczba odtworzeń: 7 237 072

 

6. Old Spice: „And So It Begins”

Agencja kreatywna: Wieden + KennedyDom mediowy: Wieden + KennedyLiczba odtworzeń: 6 878 293

 

7. Gatorade: „Sweat It to Get It - Tip Ft. JJ Watt”

Agencje kreatywne: TBWA\Chiat\Day, VMLDom mediowy: OMDAgencja PR: Fleishman HillardLiczba odtworzeń: 3 225 206

 

8. Gatorade: „Sweat It to Get It - High Knees Ft. Peyton and Eli Manning”

Agencje kreatywne: TBWA\Chiat\Day, VMLDom mediowy: OMDAgencja PR: Fleishman HillardLiczba odtworzeń: 3 128 047

 

9. Friskies: „Dear Kitten: Regarding Friendship”

Liczba odtworzeń: 2 515 106

 

10. Tommy Hilfiger: „It All Comes Off”

Agencja kreatywna: Laird + PartnersDom mediowy: VizeumLiczba odtworzeń: 2 479 742

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+