SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Namedsport partnerem Superligi przez kolejne dwa sezony

Namedsport, włoski producent odżywek i suplementów, przedłużył współpracę z Superligą o kolejne dwa sezony. Marka pozostaje Oficjalnym Partnerem Orlen Superligi i Orlen Superligi Kobiet.
 

Na mocy zawartej umowy, marka Namedsport nabyła szereg świadczeń marketingowych, w tym ekspozycję podczas wszystkich spotkań Orlen Superligi i Orlen Superligi Kobiet w sezonach 2023/2024 i 2024/2025. 

Promocja partnera obejmie m.in. reklamy na bandach wideo, w mediach digitalowych obu lig i klubów oraz podczas transmisji meczów na kanałach sportowych Telewizji Polsat. Marka będzie również partnerem wyboru najlepszego zawodnika każdego spotkania Orlen Superligi, którego dokonają kibice w oficjalnej aplikacji mobilnej rozgrywek.

W ramach świadczeń aktywacyjnych Superliga wspólnie z Namedsport, podobnie jak w poprzednich dwóch sezonach współpracy, zorganizuje cykl szkoleń dla zawodniczek i zawodników oraz fizjoterapeutów pracujących w klubach Orlen Superligi i Orlen Superligi Kobiet. Celem działań jest edukacja sportowców w zakresie świadomej i bezpiecznej suplementacji oraz regeneracji.

- Za każdym razem, gdy przedłużamy kontrakt z dotychczasowym partnerem, czujemy ogromną radość. Oznacza to, że cele, które sobie założyliśmy zostały zrealizowane i nasz partner widzi wymierne korzyści ze współpracy. Zdrowie i właściwa suplementacja odgrywają ogromną rolę w życiu nie tylko zawodowych sportowców, ale również każdego człowieka. Stąd ważne jest dla nas, by promować markę sprawdzoną, przebadaną i bezpieczną, która przyczynia się zarówno do osiągania wysokich wyników sportowych jak i wspierania w codziennym odżywianiu. Taką marką jest Namedsport i cieszę się, że nadal będzie towarzyszyć rozgrywkom Orlen Superligi i Orlen Superligi Kobiet – powiedział Piotr Należyty, prezes zarządu Superligi.

Spółka Superliga zarządza najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – Orlen Superligą i Orlen Superligą Kobiet, odpowiadającą za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych.

Dołącz do dyskusji: Namedsport partnerem Superligi przez kolejne dwa sezony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl