Napoje Fortuna reklamowane pod hasłem „Mniej znaczy więcej!” (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa napojów Fortuna (Agros-Nova) o wysokiej zawartości soku bez dodatku cukru. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Mniej znaczy więcej!”, przygotowały firmy Brand Place i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Napoje Fortuna reklamowane pod hasłem „Mniej znaczy więcej!” (wideo)

Reklamy informują, że napoje Fortuna są połączeniem soku (stanowiącego 60 proc. ich zawartości) z wodą mineralną. Podkreślają też, że napoje te nie zawierają dodatku cukru i słodzików, dzięki czemu ich kaloryczność jest o 30 proc. niższa niż w przypadku napojów słodzonych.

Kampania ruszyła z początkiem lipca i potrwa do końca sierpnia. Obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne, w sumie ok 15 tys. emisji spotu w 100 stacjach), internet (m.in. serwisy VoD), prasę (20 najpopularniejszych magazynów kobiecych, o życiu gwiazd i modzie) oraz punkty sprzedaży.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?