SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja pokonuje konkurencję

Czwartą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” po trzech odcinkach ogląda średnio 2,3 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami.

Katarzyna Dowbor, fot. polsatKatarzyna Dowbor, fot. polsat

Program „Nasz nowy dom 4” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.45, począwszy od 1 marca 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki najnowszej serii formatu oglądało średnio 2,32 mln osób. Przełożyło się to na 16,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 20,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 15 marca br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,46 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki reality-show Polsatu

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-03-2015

17:47:54

2 253 691

15,63%

08-03-2015

17:49:31

2 257 483

16,34%

15-03-2015

17:47:52

2 461 495

17,49%

Średnio:

2 324 206

16,48%

Warto dodać, że nadawana wiosną ub.r. cała druga seria reality-show przyciągała przed ekrany mniej widzów. Oglądało ją średnio 1,66 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,59 proc. oraz 16,51 proc. (zobacz te dane).

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP1 emitująca w tym czasie serial „Strażacy” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 14,55 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,74 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmuje TVN (gł. „Ugotowani” i „Piekielny hotel”; 7,16 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest drugi, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Nasz nowy dom 4

2 324 206

16,48%

20,54%

TVP1

2 052 013

14,55%

9,85%

TVP2

1 514 678

10,74%

6,24%

TVN

1 009 324

7,16%

10,16%

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Artura Witkowskiego w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny.

Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja pokonuje konkurencję

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Jestem ciekaw jak te domy trzymają się po roku ich użytkowania, bo nie ma fizycznej możliwości przeprowadzenia gruntownego remontu w ciągu tygodnia!
odpowiedź
User
cataleya
Jak wyglądają domy po roku możesz zobaczyć w odcinku, w którym odwiedzono kilka rodzin na święta. Zaskakująco dobrze.
odpowiedź
User
Staszek
@paw Oni mają na remont 5 dni. Z czego pierwszego dnia jest demolka, a piątego popołudniu wraca już rodzina. Da się zrobić taki remont tylko gdy ma się odpowiednią ilość doświadczonych pracowników.
odpowiedź