SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Natalia Nowak i Natalia Bułdak w agencji Dziadek do Orzechów

Do zespołu agencji Dziadek do Orzechów dołączyły Natalia Nowak jako social media manager oraz Natalia Bułdak na stanowisku web & graphic designera. Ich zatrudnienie jest związane z poszerzaniem kompetencji agencji.

Od lewej: Natalia Bułdak i Natalia Nowak Article

Natalia Nowak zajmuje się planowaniem i bieżącą obsługą działań w kanałach online. Wcześniej była związana między innymi z agencją Veneo, w której pełniła funkcję senior marketing specialist. Pracowała dla takich marek jak Koral, Bayer, Piwniczanka czy Góralki w zakresie komunikacji w social media, zajmowała się też planowaniem mediów oraz obsługą budżetów kampanii.

Do obowiązków Natalii Bułdak należy m. in. tworzenie projektów graficznych czy praca koncepcyjna nad nowymi kampaniami reklamowymi. Wcześniej związana była z agencjami Opcom, Funktional, Chocolad oraz MIMI Group. W swoim portfolio posiada projekty stworzone dla marek jak Skoda, Bioderma, Bielenda, Łowicz czy DecoMorenno.

Wśród klientów agencji Dziadek do orzechów są m.in. L’Oreal Professionel, Intersport, Sobieski Vodka, Miasto Kraków, Lumiko, H&M, Restauracje Olimp, Gulf oraz SOS Wioski Dziecięce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Natalia Nowak i Natalia Bułdak w agencji Dziadek do Orzechów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing