SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Natalia Szroeder, Tymek i Hodak ambasadorami wódki Belvedere

Wystartowała najnowsza kampania marki wódki Belvedere - Belvedere Nation. Składa się ona z trzech spotów wideo oraz sesji zdjęciowej z udziałem Natalii Szroeder, Tymka oraz Hodaka.

Marka Belvedere postanowiła umieścić każdego z bohaterów w innej przestrzeni. Natalia Szroeder rozkręca imprezę układem tanecznym w eleganckim drink barze, Hodak wczuwa się w imprezowy nastrój wśród luksusowych samochodów w swoim garażu, za to Tymek w klubie poznaje na parkiecie odważną i wyrazistą dziewczynę.

"Kampania Belvedere Nation to manifest społeczności osób posiadających swoje zdanie, wyrazisty styl i kochających eksplorowanie miasta" - informuje producent.

Zobacz: Natalia Szroeder ambasadorką debiutującej w Polsce marki Teilor

Kolejnym etapem kampanii Belvedere Nation będą ekskluzywne pop-up eventy zorganizowane w warszawskich klubach, których szczegóły pozostają na razie tajemnicą. Akcja potrwa do końca czerwca.

Za koncepcję kreatywną, produkcję, komunikację kampanii oraz jej przebieg odpowiada agencja high&.

Dołącz do dyskusji: Natalia Szroeder, Tymek i Hodak ambasadorami wódki Belvedere

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
Uzależnienie od alkoholu to choroba.
odpowiedź
User
Cygan
Mówiłem. Nie ma dnia na Wirtualnych Mediach bez promowania wódy.
odpowiedź
User
Fundacja
"Kampania Belvedere Nation to manifest społeczności osób posiadających swoje zdanie, wyrazisty styl i kochających eksplorowanie miasta"

Nie. Ta kampania pokazuje wódkę i skutych ludzi. W sumie nie wiedziałem, że Szreder lubi sobie golnąć, ale teraz już to i owo do mnie dotarło.
odpowiedź