SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Natalia Załęcka dyrektorem marketingu i digitalu w Getin Noble Bank

Natalia Załęcka została dyrektorem marketingu i digitalu w Getin Noble Bank. To nowo wyodrębniona jednostka, powstała po reorganizacji działu marketingu firmy.

Od lewej: Natalia Załęcka, Łukasz Penszko, Marta DałkiewiczOd lewej: Natalia Załęcka, Łukasz Penszko, Marta Dałkiewicz

Natalia Załęcka objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej obszaru marketingu i digitalu Getin Noble Bank. Od 2011 roku Załęcka kierowała działem marketingu firmy. Ma 12 lat doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym.

Zespół kierowany przez Załęcką odpowiada za komunikacją marketingową i wewnętrzną banku oraz rozwój kanałów elektronicznych - bankowości internetowej i mobilnej. W skład obszaru marketingu i digitalu Getin Noble Banku wchodzą dwa departamenty - komunikacji marketingowej i digital.

Departamentem komunikacji marketingowej kieruje Łukasz Penszko. Będzie odpowiadał za strategię i komunikację marketingową marek Getin Bank i Noble Bank. Wcześniej był menedżerem ds. komunikacji marketingowej Prudential. Doświadczenie zdobywał w Alior Banku oraz w Banku BPH.

Za prace departamentu digital odpowiada Marta Dałkiewicz, związana z Getin Noble Bank od ośmiu lat. Jej zespół odpowiada za rozwój nowych funkcjonalności w bankowości internetowej i mobilnej oraz za zwiększanie satysfakcji klientów z ich używania.

-  Stworzyliśmy bardzo silny zespół, jestem przekonana, że dzięki temu wykorzystamy ogromny potencjał jaki cały czas drzemie w komunikacji usług bankowych. Zależy nam, by rozpoznawalność marek należących do Getin Noble Banku była jeszcze lepsza - komentuje Natalia Załęcka.

Getin Bank w sierpniu tego roku rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową - została powierzona domowi mediowemu OMD.

Dołącz do dyskusji: Natalia Załęcka dyrektorem marketingu i digitalu w Getin Noble Bank

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Poinformowany
W Prudential za marketing odpowiadał i odpowiada dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej. Tak gwoli ścisłości. Od kilku lat to ta sama osoba i nie jest to Łukasz :)
odpowiedź
User
kasia
Świeża krew zawsze się przyda. Getin realizuje widać swój plan naprawczy i ja za nieg trzyma kciuki
odpowiedź
User
Kaśka
zmiany personalne raz na jakiś czas zachodzą w każdym banku. najważniejsze jednak by wiedzieć jak traktować klienta, a w getinie wiedzą jak to zrobić. nie raz się przekonałam, że jak nie wiem jak coś załatwić to obsługa mi pomoże ;)
odpowiedź