SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” zyskał najwięcej

W segmencie miesięczników podróżniczych w październiku ub.r. dwa z trzech tytułów zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „NG Traveler”. Stracił tylko „National Geographic Polska”, który utrzymał pozycję lidera sprzedaży - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w październiku 2017 roku wyniosła 28 044 egz. Była ona o 5,04 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to jedyny spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 22 611 egz., po wzroście o 22,14 proc. - największym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 3,34 proc. i uplasował się na poziomie 9 911 egz.

W październiku 2017 roku w porównaniu do września 2017 roku największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogły „Podróże” - było to 30,07 proc.

Z kolei jedyny spadek, wynoszący 1,01 proc., również i w tym ujęciu zanotował „NG Traveler”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

 

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” zyskał najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mis
Szkoda tylko, że Nocuń rządzi działem reklamy, a to niestety źle wróży dla tego tytułu!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedź