Nauka bycia mamą w reklamach Dicofloru (wideo)

Pod hasłem „Wspomagamy mamy” zaczęła się kampania reklamująca nowe pozycjonowanie produktów probiotycznych marki Dicoflor. Akcję przygotowały firmy marketingowe BBDO Warszawa, Tango i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nauka bycia mamą w reklamach Dicofloru (wideo)

Reklamy pokazują codzienne radości i wyzwania dla kobiet związane z opieką nad małymi dziećmi. Ponadto informują, że Dicoflor zawiera najlepiej przebadany szczep bakterii LB GG, który podawany przy antybiotyku przywraca równowagę mikroflory jelitowej u dziecka. Hasło główne akcji to: „Dicoflor. Wspomagamy mamy”.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, kina, internet oraz BTL.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tango, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji