WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

82 tys. widzów fazy grupowej Ligi Mistrzów 2017/2018 w kanałach Canal+. Mecze pokazywane w TVP1 śledziło 1,8 mln osób

Gorący temat

CBA: Matczuk i Plakwicz złamali przepisy, zakładając agencję Solvere, kiedy pracowali jeszcze w kancelarii premiera

1

Havas Warsaw przejmuje od 2012 Agency obsługę nc+, koniec reklam ze Stelmaszykiem i Cieszyńskim

2018-01-10 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Agencja Havas Warsaw po wygranym przetargu przejmie od 2012 Agency obsługę kreatywną platformy nc+. Platforma przy wybranych projektach będzie też współpracowała ze 180heartbeats + Jung v Matt.

Havas Warsaw przejmuje od 2012 Agency obsługę nc+, koniec reklam ze Stelmaszykiem i Cieszyńskim

Do przetargu ogłoszonego w listopadzie ub.r. nc+ zaprosiła agencje 180heartbeats + Jung v Matt, 2012 Agency, Havas Warsaw, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS oraz VML Poland. - O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty nowej platformy komunikacyjnej wspierającej strategiczne cele nc+ - komentuje Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu platformy.

Havas Warsaw będzie odpowiadała za przygotowywanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych nc+ we wszystkich kanałach komunikacji, bieżącą obsługę oraz realizację działań marketingowych. Przed agencją postawiono zadanie stworzenia nowej platformy komunikacyjnej marki nc+.

Poprzednio przez prawie dwa lata w reklamach platformy i jej własnych kanałów występowali aktorzy Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk. Zadebiutowali w kampanii z okazji 21-lecia Canal+ w Polsce, a ostatnio świąteczną i poświąteczną ofertę promowali razem z wiszącym Świętym Mikołajem.

Koncepcję kreatywną opartą na ich wizerunku przygotowała 2012 Agency, która od jesieni 2015 roku po wygranym przetargu zajmowała się obsługą reklamową nc+.

Niebawem nc+ podpisze też osobną umowę projektową z 180heartbeats + Jung v Matt, w ramach której agencja będzie realizowała dla platformy wybrane projekty komunikacyjne.

Na koniec września ub.r. nc+ miała 2,108 mln klientów.

Autor: tw

Wiecej informacji: nc+, Havas Warsaw, 2012 Agency

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia