SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestlé: Łagodny smak kawy o każdej porze dnia

Nestlé Ricore to łagodna mieszanka kawy i cykorii, którą można pićo każdej porze dnia - taki jest główny przekaz najnowszego filmureklamowego, który na zlecenie firmy Nestlé Polska S.A.przygotowała agencja reklamowa Publicis. Odbiorcami kampanii sąwykształcone mieszkanki dużych i średnich miast.

30 sekundowy spot pokazuje parę sąsiadów, którzy po milespędzonym wieczorze rozstają się u drzwi mieszkań. Mężczyzna niechce kończyć spotkania i proponuje wypicie wspólnie kawy. Znajoma zwątpliwością w głosie odpowiada: "Na kawę to już jest chyba trochęza późno". Przekonany o swoim zwycięstwie sąsiad wyjmuje zpapierowej torby kawę Ricore. W tym momencie lektor mówi: "Dziękiwyjątkowemu połączeniu kawy rozpuszczalnej i cykorii Ricore odNestlé ma tak wyjątkowy smak, że można ją pić przez cały dzień.

Film reklamowy można będzie zobaczyć od 1 października wTVN//TVN7/TVN STYLE, TVP, Polsat, TV4 i kanałach At Media.

Media zaplanował Mediaedge:cia.

Kampania - "Ricore od Nestle. Łagodny smak kawy okażdej porze dnia"

Klient: Nestlé Polska S.A.

Przedstawiciel klienta:

Monika Popławska - Beverages Division Director
Zbigniew Skarzyński - Marketing Manager
Bartosz Hasulak - Marketing Assistant

Agencja: Publicis

Client Service:
Adam Miecznikowski - Group Account Director
Magdalena Jakubiuk - Account Manager

Kreacja:
Adam Radziun - Art Director
Aleksandra Merecz - Copywriter
Scenariusz - Adam Radziun, Maria Bator, Aleksandra Merecz

Produkcja:
Reżyser - Krzysztof Pawłowski
Zdjęcia - Witold Płuciennik
Montaż: postprodukcja - Orka Film
Dom produkcyjny Opus
Dom Mediowy: Mediaedge:cia

Dołącz do dyskusji: Nestlé: Łagodny smak kawy o każdej porze dnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl