Netflix nawiązał współpracę z producentem konopi w ramach promocji sitcomu „Rodzina w oparach”

Netflix w ramach promocji nowego sitcomu „Rodzina w oparach” („Disjointed”) nawiązał współpracę z firmą produkującą legalne konopie. Środki nawiązujące do tematyki serialu trafiły do sprzedaży w specjalnym pop-up storze.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netflix nawiązał współpracę z producentem konopi w ramach promocji sitcomu „Rodzina w oparach”
Kadr z serialu "Rodzina w oparach"/ Netflix

Nowy komediowy format Netflixa zadebiutował na platformie 25 sierpnia. „Rodzina w oparach” opowiada historię dojrzałej kobiety Ruth Whitefeather Feldman (w tej roli Kathy Bates), która po wielu latach walki o legalizację medycznej marihuany zaczyna sprzedawać ją w aptece, obsługującej Los Angeles i okolice. Pomagają jej ochroniarz i dwudziestokilkuletni syn. Serial wyśmiewa hipokryzję ruchów kontrkulturowych i kpi z kultury głównego nurtu.

Z okazji premiery serialu zorganizowano nietypową promocję – producent konopi z Kalifornii przygotował kilka odmian roślin, nawiązujących do tematyki serialu. Do sprzedaży trafiły tylko w jednym punkcie - „Alternative Herbal Health Services” w West Hollywood.

Twórcą serialu jest Chuck Lorre, który odpowiada za takie sitcomy jak „Dwóch i pół”, „Teoria wielkiego podrywu” oraz David Javerbaum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska