Netia: 700 tys. klientów internetowych na koniec 2010 r.

Operator telekomunikacyjny Netia podwyższył prognozę liczby klientów usług szerokopasmowych na koniec 2010 r. z 680 tys. do 700 tys. w związku z wyższą od przewidywanej liczbą klientów pozyskanych w I kw. 2010 r.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Netia prognozuje pozyskanie do końca 2010 r. 700.000 klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych, nie uwzględniając potencjalnych akwizycji (prognoza podwyższona o 20.000 klientów). Na dzień 6 maja br. baza klientów usług szerokopasmowych Netii wyniosła ponad 608.000" - czytamy w raporcie.

Spółka poinformowała, że jej udział w rynku stacjonarnego dostępu do internetu wynosi 10,5 proc. a udział w rynku nowych przyłączeń stacjonarnych usług internetowych wyniósł w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy 35,0 proc..

"Netia świetnie rozpoczęła 2010 rok powiększając bazę klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych o liczbę 44 tysięcy. Jest to drugi najlepszy kwartał pod względem poziomu sprzedaży organicznej netto od momentu ogłoszenia, prawie trzy lata temu, strategii wzrostu poprzez rozwój usług szerokopasmowych" - powiedział prezes Mirosław Godlewski.

Netia miała 14,34 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 6,40 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 386,98 mln zł wobec 375,67 mln zł rok wcześniej.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta