WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Waldemar Kumór i Sebastian Klauziński: z „Gazety Wyborczej” do „Newsweek Historia”

Serwis „Newsweeka” w nowej odsłonie: wyeksponowana publicystyka, więcej o kulturze, nauce i stylu życia

2017-05-17 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Serwis internetowy tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) został udostępniony w nowej wersji, opartej na zmienionej szacie graficznej i nawigacji. Na stronie jest więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii, ponadto bardziej wyeksponowano teksty publicystów.

Serwis „Newsweeka” w nowej odsłonie: wyeksponowana publicystyka, więcej o kulturze, nauce i stylu życia

Nowa szata graficzna Newsweek.pl ma charakter magazynowy. Szerokość strony zwiększono z 1020 na 1250 px, co ma pozwolić bardziej przejrzyście pokazywać treści oraz wprowadzić nowe formaty reklamowe.

W serwisie będzie publikowanych więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii. Mocniej eksponowane są teksty publicystów.

- DNA „Newsweeka” się nie zmienia: polityka i sprawy zagraniczne to główne tematy serwisu. Nowe treści to materiały związane z nauką, zdrowiem, psychologią, podróżami, historią. Często takie artykuły są najdłużej czytane i są bardzo popularne na Facebooku. W Trendach pojawi się dużo nowych tematów poświęconych kulturze i trendom miejskim - opisuje Aleksandra Karasińska, redaktor naczelna Newsweek.pl

Projekt nowej odsłony serwisu został przygotowany przez Grupę Onet-RAS Polska we współpracy ze studiem LaWonderlab. - - Zmiany na Newsweek.pl wprowadzane są etapami od ponad roku - w tym czasie pojawiły się m. in. ajaxowe galerie foto i stream artykułowy. Te dwie zmiany pozwoliły na zwiększenie liczby odsłon o 30 proc. na sesję. Dodaliśmy kilka gadżetów m.in. - możliwość bezpośredniej publikacji treści w mediach społecznościowych - wylicza Marta Ogórkiewicz, product manager Newsweek.pl.

W serwisie nadal można korzystać z płatnej oferty „Newsweek Plus”, wprowadzonej na początku 2015 roku (w kwietniu ub.r. miała 14 tys. użytkowników). W najbliższym czasie ma ona być rozwijana.

Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. Newswek.pl zanotował 2,94 mln realnych użytkowników i 12,64 mln odsłon, a każdy odwiedzający korzystał ze strony średnio przez 4 minuty i 26 sekund. Na komputerach serwis miał 1,65 mln użytkowników, 5,48 mln odsłon i 4:17 minuty średniego czasu korzystania, a na smartfonach i tabletach - 1,63 mln użytkowników, 7,16 mln odsłon i 3:39 minuty średniego czasu korzystania.

Autor: tw

Wiecej informacji: Newsweek, Newsweek.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia