SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Next z identyfikacją wizualną od Mamastudio

Należąca do Starcom MediaVest Group agencja interaktywna Next wprowadza nową identyfikację wizualną. Przygotowało ją Mamastudio.

Nowy wizerunek graficzny agencji Next ma odzwierciedlać jej nowe pozycjonowanie na rynku reklamowym oraz podstawy, na których budowana jest jej strategia: szerokie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych projektów komunikacyjnych oraz innowacyjność. Agencja nie zmieniała bowiem swojej identyfikacji wizualnej od 2004 roku, kiedy rozpoczęła działalność jako wewnętrzny dział Starcom MediaVest Group pełniący funkcję inkubatora nowatorskich rozwiązań mediowych. - Przez osiem lat nasza firma bardzo się zmieniła. Dzisiaj jesteśmy fullserwisową agencją realizującą zintegrowane kampanie reklamowe, w których centrum są cyfrowe kanały komunikacji - opisuje Jakub Bielerzewski, dyrektor zarządzający Next.

W nowym logotypie Next kluczowe wartości agencji zaakcentowano poprzez dwie strzałki, z których jedna wskazuje to, co było (doświadczenie i tradycję), a druga kładzie nacisk na to, co przed agencją:  przyszłe rozwiązania i możliwości rozwoju. - Ten znak ma pokazywać nie to, co jest teraz, lecz to, co będzie za chwilę,  to co będzie „Next”. Celem było przedstawienie pewnego kontinuum, procesu i sposobu myślenia o komunikacji w zespole tej agencji - mówi Michał Pawlik, dyrektor artystyczny i partner Mamastudio. - Powstał bardzo prosty, literniczy logotyp oparty na dwóch kursorach. Dzięki temu zabiegowi znak zwraca uwagę na to, co jest na zewnątrz, czego nie widać i co dopiero nadchodzi - opisuje.

  • Więcej informacji:
  • Next

Dołącz do dyskusji: Next z identyfikacją wizualną od Mamastudio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl