SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nic się nie udało” - Justyna Kowalczyk reklamuje Konto Wygodne w Raiffeisen Polbanku (wideo)

W nowej kampanii Raiffeisen Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk reklamowane jest Konto Wygodne. Akcję przygotowały firmy ADHD Warsaw, Propeller Film i Starcom.

W spocie Justyna Kowalczyk zwraca uwagę, że żaden z jej sukcesów nie przyszedł sam z siebie, tylko na wszystkie konsekwentnie zapracowała. Okazuje się, że podobne zasady obowiązują w świecie bankowości.

Kampania podkreśla, że do Konta Wygodnego w Raiffeisen Polbanku wydawana jest karta płatnicza, a za płatności wykonane przy jej użyciu otrzymuje się 3 proc. zwrotu (po 9 miesiącach korzystania z konta).

Akcja będzie prowadzona do 6 lipca. Emitowany też będzie drugi spot, już bez Justyny Kowalczyk, pokazujący rozmowę małżonków i podkreślający, że Konto Wygodne jest bezpłatne.

Kampania obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie, m.in. TVP, TVN, Polsat), internet (m.in. spot viralowy), radio, prasę (tytuły lokalne) oraz BTL (materiały w oddziałach banku, reklamy na ekranach bankomatów).

Kreacją reklam zajął się butik marketingowy ADHD Warsaw, spoty wyreżyserował Łukasz Kośmicki, a wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Nic się nie udało” - Justyna Kowalczyk reklamuje Konto Wygodne w Raiffeisen Polbanku (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szczery
Ale kiepski ten spot. Justyna i Pan bankowiec zacinają się i jąkają, bo kreatywny na siłę podkreślał zwrot "i tyle"..i wyszła kicha. Ludzie nie są debilami, nie wszystko musi być powtórzone 15 razy..potrafią się domyśleć. I tyle ;D
odpowiedź
User
PRManager
W reklamie najbardziej zastanawia mnie cóż to za "polonista" napisał tekst?? UDAŁO WYGRAĆ SIĘ ZŁOTO - co to za sformułowanie?? Toż to niemal tak gramatyczne jak CO Z TYM AFTEM w reklamie Dezaftanu.
Ludzie, czy wy nie potraficie pisać po polsku? Przecież takie babole działają tylko na niekorzyść waszego klienta.
odpowiedź
User
PRManager
W reklamie najbardziej zastanawia mnie cóż to za "polonista" napisał tekst?? UDAŁO WYGRAĆ SIĘ ZŁOTO - co to za sformułowanie?? Toż to niemal tak gramatyczne jak CO Z TYM AFTEM w reklamie Dezaftanu.
Ludzie, czy wy nie potraficie pisać po polsku? Przecież takie babole działają tylko na niekorzyść waszego klienta.
odpowiedź