„Nie idź na zakupy” w kampanii reklamowej Frisco.pl

Supermarket internetowy Frisco.pl uruchomił nową platformę komunikacji marki, czego pierwszym etapem jest zintegrowana kampania reklamowa pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmuje się agencja SMG.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Nie idź na zakupy” w kampanii reklamowej Frisco.pl

Frisco.pl uruchomiło nową, długoterminową platformę komunikacyjną. - Strategicznymi i długofalowymi celami działań, które właśnie rozpoczęliśmy, są budowa świadomości marki Frisco.pl i zachęcanie klientów do rozważania zakupów online jako nowoczesnej i wygodnej alternatywy dla dużych zakupów w marketach - mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu firmy.

Częścią nowej platformy komunikacji Frisco.pl jest kampania reklamowa pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Reklamy w humorystyczny sposób przekonują klientów, że korzystanie z wygodnej i szybkiej formy zakupów internetowych w supermarkecie Frisco.pl pozwala zaoszczędzić czas, który można dzięki temu poświęcić na znacznie bardziej przyjemne zajęcia niż wizyta w tradycyjnym sklepie. W poszczególnych reklamach hasło główne jest rozwinięte do form: „Nie idź na zakupy. Idź nad Wisłę”, „Nie idź na zakupy. Idź na rower”, „Nie idź na zakupy. Płataj figle w domu”.

grafika

Akcja jest prowadzona w radiu, internecie oraz na outdoorze (billboardy, nośniki w komunikacji miejskiej). Ponadto na Frisco.pl uruchomiono konkurs mający zachęcić internautów do pierwszych zakupów w tym serwisie. Zadaniem uczestników, którzy kupią co najmniej jeden z produktów oznaczonych w gazetce promocyjnej, jest dokończenie zdania: Nie idę na zakupy, bo…”. Do wygrania jest 80 voucherów o wartości 400 zł każdy na zakupy na Frisco.pl

grafika

Wszystkie działania, w ścisłej współpracy z działem marketingu Frisco.pl, przygotowała agencja SMG. Strategią, kreacją oraz produkcją zajmuje się SMG LiquidThread, strategią komunikacji oraz planowaniem mediów zajmuje się SMG Mediavest, a działaniami marketingu efektywnościowego SMG PM.

SMG pracuje dla Frisco.pl w wyniku wygranego przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]