„Nie idź na zakupy” w kampanii reklamowej Frisco.pl

Supermarket internetowy Frisco.pl uruchomił nową platformę komunikacji marki, czego pierwszym etapem jest zintegrowana kampania reklamowa pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmuje się agencja SMG.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Nie idź na zakupy” w kampanii reklamowej Frisco.pl

Frisco.pl uruchomiło nową, długoterminową platformę komunikacyjną. - Strategicznymi i długofalowymi celami działań, które właśnie rozpoczęliśmy, są budowa świadomości marki Frisco.pl i zachęcanie klientów do rozważania zakupów online jako nowoczesnej i wygodnej alternatywy dla dużych zakupów w marketach - mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu firmy.

Częścią nowej platformy komunikacji Frisco.pl jest kampania reklamowa pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Reklamy w humorystyczny sposób przekonują klientów, że korzystanie z wygodnej i szybkiej formy zakupów internetowych w supermarkecie Frisco.pl pozwala zaoszczędzić czas, który można dzięki temu poświęcić na znacznie bardziej przyjemne zajęcia niż wizyta w tradycyjnym sklepie. W poszczególnych reklamach hasło główne jest rozwinięte do form: „Nie idź na zakupy. Idź nad Wisłę”, „Nie idź na zakupy. Idź na rower”, „Nie idź na zakupy. Płataj figle w domu”.

grafika

Akcja jest prowadzona w radiu, internecie oraz na outdoorze (billboardy, nośniki w komunikacji miejskiej). Ponadto na Frisco.pl uruchomiono konkurs mający zachęcić internautów do pierwszych zakupów w tym serwisie. Zadaniem uczestników, którzy kupią co najmniej jeden z produktów oznaczonych w gazetce promocyjnej, jest dokończenie zdania: Nie idę na zakupy, bo…”. Do wygrania jest 80 voucherów o wartości 400 zł każdy na zakupy na Frisco.pl

grafika

Wszystkie działania, w ścisłej współpracy z działem marketingu Frisco.pl, przygotowała agencja SMG. Strategią, kreacją oraz produkcją zajmuje się SMG LiquidThread, strategią komunikacji oraz planowaniem mediów zajmuje się SMG Mediavest, a działaniami marketingu efektywnościowego SMG PM.

SMG pracuje dla Frisco.pl w wyniku wygranego przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online