WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Quit” - irlandzka kampania antynikotynowa podbija USA

Gorący temat

„Gazeta Polska Codziennie” wspiera związaną z pismem sędzię jako kandydatkę do KRS i broni Ryszarda Czarneckiego ws. słów o Róży Thun

5

„Nie spal się na starcie” - Fundacja Aflofarm przestrzega nastolatki przed paleniem papierosów (wideo)

2018-01-11 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Fundacja Aflofarm należąca do Aflofarm Farmacja Polska rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem „Nie spal się na starcie”, której celem jest zapobieganie nałogowi nikotynowemu wśród młodzieży. Ambasadorami akcji są Natalia Lesz, Siostru ADiHD, Izabela Krzan, Jan Dratwicki i Maciej „Gleba” Florek.

„Nie spal się na starcie” - Fundacja Aflofarm przestrzega nastolatki przed paleniem papierosów (wideo)

Kampania skierowana jest do młodzieży w wieku 12-16 lat. - Głównym celem akcji jest promowanie zdrowego trybu życia, budowanie świadomości wśród młodzieży na temat szkodliwości palenia i postaw dbania o własne zdrowie oraz odpowiedzialności za nie. Poprzez edukacyjny film i nasze działania chcemy pokazać młodym osobom, że nie warto sięgać po pierwszego papierosa i wpadać w sidła nałogu, który może w sposób znaczący wpłynąć na nasze życie - mówi Jacek Furman, prezes Aflofarm Farmacja Polska.

Kampania promująca akcję rozpocznie się w piątek 12 stycznia i prowadzona będzie w głównych stacjach telewizyjnych. Ambasadorami akcji i jednocześnie bohaterami filmu są popularne wśród młodzieży osoby: Natalia Lesz - piosenkarka i aktorka, Siostry ADiHD - prezenterki 4Fun.tv, właścicielki marki Fit and Jump, Izabela Krzan - Miss Polonia, Jan Dratwicki - Mister Polski oraz Maciej „Gleba” Florek – juror „You Can Dance”, tancerz i choreograf.

Na stronie niespalsienastarcie.pl umieszczono materiały edukacyjne, w tym konspekty lekcji dla nauczycieli, można znaleźć. Ważną częścią działań zaplanowanych na najbliższe tygodnie jest również konkurs dla młodzieży. Zadaniem uczestników jest nakręcenie kontynuacji filmu edukacyjnego, w którym pokazane będą powody, dla których nie warto rozpoczynać palenia. Zwycięzcy mogą wygrać 10 tys. zł oraz kamery Go Pro.

Osią całej kampanii jest film edukacyjny, tworzony we współpracy z Discovery Networks CEEMEA, w którym głównymi bohaterami są ambasadorzy akcji. Film podzielony jest na 7 segmentów, a każdy z nich dotyka innego problemu związanego z paleniem papierosów. Tancerz i choreograf Maciej „Gleba” Florek ukazuje wpływ palenia papierosów na kondycję fizyczną. Miss Polonia 2016 Izabella Krzan opowiada o tym, jak palenie papierosów oddziałuje za nasz wygląd, a piosenkarka Natalia Lesz o tym, jak może utrudniać podróże. Kolejnymi ambasadorkami są prezenterki telewizyjne i trenerki fitness Siostry ADiHD, które w filmie edukują palaczy w przestrzeni publicznej. Ostatnim ambasadorem jest Jan Dratwicki, Mister Polski, który pokazuje na przykładach, jak bardzo kosztowne jest palenie papierosów.

Patronami instytucjonalnymi kampanii są Instytut Zdrowia Narodowego Centrum Zdrowia Publicznego i Higieny, Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie oraz Państwowa Inspekcja Sanitarna.

Koncepcja, strategia i kreacja zostały przygotowane przez Fundację Aflofarm. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom.

Autor: bg

Wiecej informacji: Aflofarm, kampania społeczna, papierosy, zdrowie, młodzież

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia