SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku” w reklamach TXM (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci dyskontów odzieżowych TXM (należącej do grupy kapitałowej Redan). W ramach akcji, prowadzonej pod hasłem „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku”, ubrania prezentowane w spocie zostaną w sklepach oznaczone metkami „Produkt z TV”.

- Naszym głównym celem jest pokazanie, że tradycyjnie rozumiana oferta odzieży dyskontowej może być modna, zgodna z aktualnymi trendami fashion, a jednocześnie bardzo atrakcyjna cenowo. Mimo że tworzymy jedną z największych w Polsce odzieżowych sieci handlowych, z ponad 300 sklepami, często jeszcze konsumenci nie mają świadomości, że w naszych sklepach mogą znaleźć różnorodny i bardzo atrakcyjny wybór odzieży dla całej rodziny oraz artykułów domowych - opisuje założenia kampanii Lech Przemieniecki, prezes spółki TXM.

W reklamach jest też prezentowana oferta ubrań wiosenno-letnich dla całej rodziny, które w sklepach TXM będą oznaczone metkami „Produkt z TV”. Ponadto kampania reklamuje sklep internetowy txm24.pl.

Spot pod hasłem „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku” przez najbliższe trzy tygodnie będzie emitowany w kanałach z oferty TVN, Polsat oraz TVP. Ponadto kampania obejmuje mailing i gazetkę promocyjną.

Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Big Idea Promotions, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Easymedia.

TXM podkreśla, że jej tegoroczne wydatki marketingowe będą o 50 proc. wyższe niż zeszłoroczne. Głównym kanałem komunikacji z klientami nadal będą gazetki promocyjne dystrybuowane w sklepach oraz w ich sąsiedztwie. - Taka forma komunikacji z klientem aktualnie zapewnia nam najlepsze efekty sprzedażowe - uzasadnia Lech Przemieniecki.

Dołącz do dyskusji: „Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku” w reklamach TXM (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aga5567888
i super! duży prztyczek dla PEPCO
odpowiedź
User
ja
Tandeta, omijać szerokim łukiem! Po dziesięciu dniach odpada suwak od kurtki a gwarancja jest tylko na 7 dni. Jak ktoś chce kupić coś nowego i używać przez 10 dni to oferta skierowana do niego. Wygląd świetny ale na używanie przez 10 dni?! NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM!
odpowiedź