SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Nie tylko moment” w kampanii o przedwczesnym wytrysku (wideo)

Pod hasłem „Nie tylko moment” startuje kampania społeczna dotycząca przedwczesnego wytrysku. Akcja - organizowana pod patronatem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej - obejmie telewizję, prasę i internet.

„Nie tylko moment” w kampanii o przedwczesnym wytrysku (wideo)

Kampania „Nie tylko moment” wynika z faktu, że przedwczesny wytrysk to z jednej strony najczęstsze zaburzenie seksualne u mężczyzn (cierpi na nie co piąty), a z drugiej - to jedna z najrzadziej diagnozowanych i leczonych przypadłości seksualnych. - Zdrowie seksualne i satysfakcja wpływają nie tylko na nasze samopoczucie, ale również na jakość życia. Utrzymanie dobrych relacji seksualnych w związku może okazać się problemem, ponieważ około 4 milionów mężczyzn w Polsce może mieć przedwczesny wytrysk. Częstotliwość tego zaburzenia jest większa niż w przypadku problemów z erekcją, mimo to tylko 9 proc. mężczyzn zgłasza się do lekarza - opisuje dr Andrzej Depko, seksuolog, prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej.

Akcja „Nie tylko moment” zachęca mężczyzn cierpiących na przedwczesny wytrysk do rozpoznania u siebie tego problemu oraz rozmowy z partnerem oraz lekarzem w celu jego rozwiązania. Celem działań jest przełamanie społecznego tabu i wstydu związanego z tym zagadnieniem.


Kampania pokazuje, że przyjemność seksualna powinna trwać dłużej niż tylko moment oraz być oparta na harmonii i obustronnej satysfakcji. Kreacja jest oparta na wizerunku dwóch zapałek, symbolizujących parę, z których jedna z nich spala się zbyt szybko.


W ramach akcji uruchomiono serwis nietylkomoment.pl zawierający bazę wiedzy na temat przedwczesnego wytrysku oraz porady ekspertów. Natomiast od 4 listopada działania będą prowadzone w telewizji (kanały z oferty TVP i Polsatu), prasie oraz internecie. Akcja w mediach potrwa do końca grudnia.


Kampania, realizowana pod patronatem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej, jest częścią międzynarodowego projektu od kilku miesięcy trwającego w Europie. Koncepcja i kreacja została zaadaptowana na polski rynek przez agencję Id Advertising, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nie tylko moment” w kampanii o przedwczesnym wytrysku (wideo)

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michał zygmunt
To do której sekundy liczy się jako przedwczesny? ;)
30 2
odpowiedź
User
zażenowany
czego to sie nie uslyszy juz w radiu między piosenkami... O hemoroidach, o grzybicy pochwy,sraczce, zatwardzeniu o tabletkach na popęd seksualny, a teraz jeszcze do kompletu przedwczesny wytrysk. To było do przewidzenia.
31 8
odpowiedź
User
koliberał
Świat zwariował.
17 5
odpowiedź
User
as
taka kampania jeszcze bardziej pogłębi w facecie kompleksy i wstyd. Przeciez to jawne piętnowanie facetów z przedwczesnym wytryskiem. Ktoś chce ich zaszczuć? Sprawić,żeby w ogóle bali się iśc do łóżka z kobietą.
26 7
odpowiedź
User
10 minut to normalnie?
10 minut to normalnie?
18 2
odpowiedź
User
ręce opadają
"kreacja została zaadoptowana". Ciekawe co na to polskie prawo. Albo nauczycielka od polskiego. Do szkół niedouczone dziennikarzyny
10 4
odpowiedź
User
kreacja
Zabił mnie komentarz spod artykułu: "To do której sekundy liczy się jako przedwczesny?" ..;)
6 3
odpowiedź
User
august
A ile można zarobić na przedwczesnym wytrysku organizując taką kampanię?

Jeśli "nie tylko moment", to co jeszcze? Dwa momenty?

Kiedy będzie kampania o prawidłowym stawianiu kloca i ile i kto na niej zarobi?
18 2
odpowiedź
User
pytający
Jakiś czas temu była gdzieś w necie mowa o tym, że przy tej kampanii promuje się pewien konkretny lek na ową przypadłość. Nie sprawdzałem, taką robotę zostawiam bardziej dociekliwym ode mnie. Gdyby tak było, to wiele pytań i kwestii staje się oczywistych - wiadomo na czyje zlecenie, za czyje pieniądze i wiadomo, kto na tym zarobi. A mechanizm tworzenia zapotrzebowania na wyleczenie wstydliwego problemu czy przypadłości (zgaga, wzdęcia, pierdnięcia, a teraz przedwczesny wytrysk, itd.) jest bardzo nośny. Kasa ze wszystkiego, najlepiej z tytułami naukowymi, osobistościami naukowymi i ekspertami, badaniami, itd. Sztanca, sztanca i jeszcze raz sztanca. Jeśli nie ma takich powiązań, to z góry przepraszam.
9 1
odpowiedź
User
michał majkowski
To oczywiście bardzo smutna przypadłość, ale oglądając filmiki po trzykroć się uśmiałem, nie wiem czy przedwcześnie tak w połowie
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry