„Nie zatrzymuj się” w kampanii Adrenaline Mountain Dew (wideo)

Do sprzedaży w Polsce trafia napój Adrenaline Mountain Dew. Od września będzie go wspierać kampania reklamowa przygotowana przez agencje EMCG i BBDO oraz dom mediowy OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzany właśnie na polski rynek Adrenaline Mountain Dew (PepsiCo) to napój energetyczny, który oprócz kofeiny i tauryny, zawiera żeń-szeń, witaminy B2 i B12 oraz kwas pantotenowy. Kampania reklamowa wspierająca ten produkt podkreśla zapewniane przez niego energię, szybkość, wolność, niezapomniane wrażenia oraz pozytywne emocje. W 30-ekundowym spocie telewizyjnym bohaterowi uprawiającemu parkour towarzyszą slogany takie jak „Nie zatrzymuj się” i „Wykorzystaj potrójną energię”.

Działania reklamowe rozpoczną się 1 września w telewizji oraz kinach z sieci Helios i Kinoplex, obejmując ponadto punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała rosyjska agencja EMCG, jej adaptacją na polski rynek zajęła się agencja BBDO, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]