SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Niekontrolowane oczy” reklamują „Wielkie odliczanie” w Saturnie (wideo)

Nowe reklamy sklepów Saturn - wspierające promocję „Wielkie odliczanie” - pokazują „niekontrolowane ruchy gałek ocznych”. Kampanię Media Saturn Holding Polska przygotował wspólnie z firmami Ogilvy&Mather, Badi Badi, Universal McCann i GoldenSubmarine.

Nowa kampania reklamowa sklepów Satrun zaczęła się w czwartek i wspiera promocję „Wielkie odliczanie”, która potrwa w nich do końca weekendu lub do wyczerpania zapasów. W ramach oferty za każde 500 zł wydana na dowolny produkt, otrzymuje się 50-złotowy rabat.

Bohaterką reklam - pokazujących też wybrane urządzenia RTV i AGD objęte tą promocją - jest kobieta prezentująca „niekontrolowane ruchy gałek ocznych”. W poprzedniej kampanii sklepów Saturn występowała kobieta wydająca - w reakcji na „Totalną wyprzedaż” - piskliwy okrzyk (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).

Obecna akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), radiou (RMF FM, Radio ZET, Trójka, Czwórka, Radio Eska, Eska Rock, TOK FM, RMF Maxxx), prasę oraz internet (m.in. onet.pl, wp.pl, youtube.pl, interia.pl).

Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy&Mather, spot telewizyjny wyprodukowało studio Badi Badi, za działania w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine, natomiast zakupem mediów zajęły się dom mediowy Universal McCann (telewizja) oraz dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska (pozostałe media).

Dołącz do dyskusji: „Niekontrolowane oczy” reklamują „Wielkie odliczanie” w Saturnie (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grafikołek
Blada, płaska kobieta na wyblakłym niebieskim tle. Muzyka ze stoku. Potem rentgen.
Wszystko bardzo przepiękne. Wybaczcie koledzy, ale – ja pierniczę.
odpowiedź
User
fikołekfikołek.
budżet: 600 ,-
odpowiedź
User
Tomek
Dziecko mi wpada w panikę, jak tylko usłyszy pierwszy dźwięk. A jak zobaczy tego zeza, to przez 15 minut jej nie można uspokoić, tak się płaczem zanosi. Powinni zabronić tego typu reklam (komponowanie drażniących dźwięków - jak ten z horroru i widoku uszkodzeń ciała - zez) i dawać kary za ich emisję. Najgorsze, że nie ma żadnego ostrzeżenia, tylko Kubuś, Kinder czekolada i nagle Saturn (tfu!).
odpowiedź