Wspomniane 2,54 mln oglądających dało Polsatowi udział na poziomie 17,98 proc. w grupie wiekowej 4+ i 18,32 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z pierwszymi trzema odcinkami z września 2010 roku oglądalność „Hotelu 52” wzrosła o ok. 30 tys. osób. Przed rokiem serial oglądało bowiem średnio 2,51 mln widzów, a jego udział kształtował się na poziomie 17,5 proc. (powyżej 4 lat) i 19,16 proc. (16-49 lat).
W paśmie nadawania serialu Polsat, podobnie jak przed rokiem, przegrywa z telewizyjną Jedynką, która aktualnie emituje w tym czasie „Ojca Mateusza” i nowy serial „Rezydencja” (ogółem 19,76 proc. udziału w 4+). Za „Hotelem 52” uplasowały się propozycje TVN-u, czyli „W-11” i „Kuchenne rewolucje” - 16,35 proc. udziału. Czwarte miejsce zajęła Dwójka (7,38 proc. udziału), która emituje w tym czasie siódmy sezon „Dr House’a” i filmy fabularne (raz pokazano też mecz koszykówki). W grupie komercyjnej Polsat jest jednak liderem przed TVN-em.

Największym powodzeniem serial cieszy się wśród kobiet, widzów w średnim wieku i starszych oraz mieszkańców wsi oraz średnich miast.
„Hotel 52” to opowieść o losach pracowników i gości tytułowego, luksusowego hotelu w Warszawie. Jego właścicielką jest Natalia Lipska (w tej roli Laura Samojłowicz), która odziedziczyła go po ojcu. Za produkcję serialu jest odpowiedzialne Akson Studio.
Widownia „Hotelu 52” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Profil widowni „Hotelu 52”











