SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niewielki wzrost oglądalności „Hotelu 52”, Polsat dalej za TVP 1

Pierwsze trzy odcinki czwartego sezonu „Hotelu 52” zgromadziły przed ekranami średnio 2,54 mln widzów. Jest to wynik nieco lepszy niż w analogicznym okresie rok temu. Liderem w tym paśmie w dalszym ciągu pozostaje Jedynka.

Wspomniane 2,54 mln oglądających dało Polsatowi udział na poziomie 17,98 proc. w grupie wiekowej 4+ i 18,32 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z pierwszymi trzema odcinkami z września 2010 roku oglądalność „Hotelu 52” wzrosła o ok. 30 tys. osób. Przed rokiem serial oglądało bowiem średnio 2,51 mln widzów, a jego udział kształtował się na poziomie 17,5 proc. (powyżej 4 lat) i 19,16 proc. (16-49 lat).

W paśmie nadawania serialu Polsat, podobnie jak przed rokiem, przegrywa z telewizyjną Jedynką, która aktualnie emituje w tym czasie „Ojca Mateusza” i nowy serial „Rezydencja” (ogółem 19,76 proc. udziału w 4+). Za „Hotelem 52” uplasowały się propozycje TVN-u, czyli „W-11” i „Kuchenne rewolucje” - 16,35 proc. udziału. Czwarte miejsce zajęła Dwójka (7,38 proc. udziału), która emituje w tym czasie siódmy sezon „Dr House’a” i filmy fabularne (raz pokazano też mecz koszykówki).  W grupie komercyjnej Polsat jest jednak liderem przed TVN-em.

Największym powodzeniem serial cieszy się wśród kobiet, widzów w średnim wieku i starszych oraz mieszkańców wsi oraz średnich miast.

„Hotel 52”  to opowieść o losach pracowników i gości tytułowego, luksusowego hotelu w Warszawie. Jego właścicielką jest Natalia Lipska (w tej roli Laura Samojłowicz), która odziedziczyła go po ojcu. Za produkcję serialu jest odpowiedzialne Akson Studio.


Widownia „Hotelu 52” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
01-09-20112 572 25918,73%19,12%
08-09-20112 704 51119,06%19,94%
15-09-20112 354 59016,22%16,00%
Średnia2 543 78717,98%18,32%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 12 789 86919,76%13,37%
Polsat-Hotel 522 543 78717,98%18,32%
TVN2 308 18816,35%18,09%
TVP 21 041 5187,38%8,91%


Profil widowni „Hotelu 52”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni36,44%76
Kobiety63,56%123
Wiek 4-91,69%28
 10-153,84%57
16 - 193,09%55
20 - 243,71%47
25 - 298,51%96
30 - 348,47%102
35 - 396,49%88
40 - 446,71%105
45 - 496,75%98
50 - 5414,96%186
55 - 599,99%129
60+25,79%128
Wlk. miastaWieś43,55%111
< 50 tys.23,53%98
50-100 tys.8,96%104
100-200 tys.7,18%89
> 200 tys.16,78%83
ZawódTop management9,76%112
Pracownicy średniego szczebla16,02%107
Pracownicy fizyczni i rolnicy21,04%105
Emeryci33,14%129
Inni20,04%65
WykształceniePodstawowe48,24%107
Średnie34,06%115
Wyższe12,17%97
Inne5,53%43


 

Dołącz do dyskusji: Niewielki wzrost oglądalności „Hotelu 52”, Polsat dalej za TVP 1

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JOHN
Może tak do ramówki dorzucić CHIRURGÓW,póki co ramówka każdej stacji jest taka sama ,pełno polskich serialików i telenowel.Tego jest za dużo.
odpowiedź