Ninja reklamuje Alior Sync (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek banku Alior Sync. Akcję, której bohaterem jest ninja, przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Televisor, Post Meridian i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ninja jako bohater kampanii Alior Sync ma symbolizować klientów, za którymi trudno nadążyć, dlatego wybierają usługi bankowości elektronicznej. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Przyszła bankowość” - jest zbudowanie wizerunku Alior Sync jako banku oferującego najnowsze rozwiązania ułatwiające życie klientom.

Pierwszy etap kampanii ma charakter wizerunkowy. Natomiast w jej kolejnych dwóch produktowych odsłonach są prezentowane konkretne funkcjonalności oferowane przez Alior Sync (wirtualny oddział i konto) oraz wynikające z nich korzyści.

Akcja - rozpoczęta 14 czerwca, a zaplanowana do końca lipca - obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie: TVN, TVP1, TVP2 i Polsat, oraz wybrane stacje tematyczne), a także internet. Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. Spoty wyreżyserował Kot Przybora, a nakręcił Marek Rajca. Ich produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - Post Meridian.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali