SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Niszczysz mnie, kiedy każesz wybierać” w kampanii o dzieciach rozwodzących się rodziców (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii społecznej „Jestem mamy i taty” organizowanej przez Rzecznika Praw Dziecka. Akcja zwraca uwagę na wikłanie dzieci w sprawy okołorozwodowe rodziców.

Obecna odsłona kampanii „Jestem mamy i taty” pokazuje, że dzieci są nieraz stawiane w sytuacji konfliktu lojalnościowego między rozwodzącymi się rodzicami. Podkreślają to slogany takie jak „Ranisz mnie, kiedy szydzisz z mojego taty” i „Niszczysz mnie, kiedy każesz wybierać”.

Pierwsza odsłona akcji była prowadzona w marcu i kwietniu br (zobacz szczegóły).

Drugi etap kampanii jest prowadzony w telewizji, kinach, prasie i internecie.

Strategię i kreację akcji przygotowała agencja Telescope, produkcją spotu zajęło się studio Mojo Films, zdjęcia wykonał Radosław Polak, a pozyskaniem mediów zajęły się Biuro Rzecznika Praw Dziecka i dom mediowy Media On.

Dołącz do dyskusji: „Niszczysz mnie, kiedy każesz wybierać” w kampanii o dzieciach rozwodzących się rodziców (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mika
Bardzo potrzebna kampania!
odpowiedź
User
df
Potrzebna jak psu piąta noga. Skorzystali tylko znajomi królika, którzy za to wzięli kasę. I królik.
odpowiedź