SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Perypetie nastolatek z zapachem promują Nivea Soft Mix Me (wideo)

Pod hasłem „zMIXuj swój zapach” ruszyła kampania reklamująca kremy Nivea Soft Mix Me. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GoldenSubmarine, Hash.fm i OMD.

Kampania jest oparta na spotach w stylistyce przypominającej amerykańskie seriale z lat 80. Każda z trzech nastoletnich bohaterek spotyka się z atrakcyjnym chłopakiem, który poprzez absurdalne porównania niekorzystnie ocenia jej zapach, co wprawia dziewczynę w rozpacz.

Rozwiązaniem w tej sytuacji jest Nivea Soft Mix Me. Reklamy podkreślają, że to limitowana edycja trzech kremów, które pozwalają kobietom przyciągać i fascynować innych unikalnym zapachem.

 

Akcja reklamowa obejmuje internet, m.in. wiele działań w social media, w tym we współpracy z influencerami. Potrwa do końca lipca.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja GoldenSubmarine. Za współpracę z influencerami odpowiada agencja Hash.fm, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

 

Dołącz do dyskusji: Perypetie nastolatek z zapachem promują Nivea Soft Mix Me (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
me_me
Coś ewidentnie poszło nie tak z tłumaczeniem....
odpowiedź