Niższy cennik reklamowy TVP na jesień. Najdroższe „M jak miłość”

W cenniku reklamowym TVP na wrzesień zdecydowanie najwięcej trzeba wydać na spot przy serialu „M jak miłość”. Ogółem reklamy są średnio o 6,5 proc. tańsze niż rok wcześniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Emisja reklamy przed poniedziałkowym odcinkiem „M jak miłość” w TVP2 kosztuje 88 tys. zł, a przed wtorkowym - 84,5 tys. zł, natomiast po nich - 75 i 74 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Rok temu za reklamę przy serialu trzeba było wydać od 74,9 do 84,5 tys. zł.

Sporo tańsze są spoty przy innych serialach z wrześniowych ramówek TVP. Za reklamę przy wtorkowym odcinku „Barw szczęścia” w TVP2 należy zapłacić 57 tys. zł, podczas gdy rok temu było to nawet 69,5 tys. zł. Reklama przed „Siłą wyższą”, nowym serialem TVP1, który będzie pokazywany w niedziele po godz. 20 (przeczytaj o nim więcej), kosztuje 41,6 tys. zł. Przed rokiem o tej porze emitowane było „Życie nad rozlewiskiem”, a na spot przed nim trzeba było wydać 56,7 tys. zł. Cena reklamy przed „Paradoksem”, nowym serialem w TVP2 (więcej na ten temat), to 25 tys. zł, a przed „Rodzinka.pl” - 40 tys. zł.

Niedzielne pasmo informacyjne w TVP1 najdroższe dla marketerów jest w niedzielę. Za emisję tego dnia reklamy po głównych „Wiadomościach” a przed serwisem sportowym kosztuje 65,4 tys. zł, a przed prognozą pogody - 60,4 tys. zł. Przed rokiem za nadanie spotu o tej potrze trzeba było zapłacić od 65,2 do 70,2 tys. zł.

Cena reklamy przed wtorkowym „Magazynem Ekspresu Reporterów” w TVP2 wynosi 40 tys. zł, czyli aż 13,5 tys. mniej niż rok temu. Natomiast na spot przed programem Tomasza Lisa należy wydać 38 tys. zł, czyli 6,4 tys. zł mniej niż przed rokiem.

Stosunkowo tani dla reklamodawców jest sobotni show rozgrywkowy TVP2 „Bitwa na głosy” (więcej o tym programie), przy którym najdroższy spot kosztuje 31 tys. zł. Rok temu w tym paśmie emitowany był „The Voice of Poland”, a za reklamę trzeba było zapłacić nawet 56,6 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna właśnie sprzedaż wrześniowej oferty. Na piątek i poniedziałek zaplanowano buking cenników, na wtorek - buking pakietów ratingowych, a na środę - buking pakietów KZP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online